fbpx

Segnali contro l'uso dei social network in stile antifumo

''Antidružbena'' kampanja na družbenih omrežjih.

Podobno kot so se države lotile tobačnih izdelkov in v svoji protikadilski zakonodaji od proizvajalcev tobačnih izdelkov zahtevale, da cigaretne škatlice opremijo s protikadilskimi napisi (nekateri zahtevajo tudi eksplicitne fotografije) – na škatlicah cigaret pri nas najdemo napise, kot so Kadilci umirajo mlajši, Kajenje ubija, Kajenje povzroča raka –, se je Salvo Glinsky lotil družbenih omrežij, za katera pravi, do so nove cigarete, saj smo od njih odvisni kot od kajenja pred 50 leti.

Družbena omrežja so nove cigarete. Vsaj tako meni poljski umetnik Salvo Glinsky, ki je oblikoval ”antisocialno” kampanjo, kampanjo, ki v slogu protikadilske opozarja na škodljivost družbenih omrežij. Napisi se pojavljajo med objavami na Facebooku in drugih družbenih omrežij, kjer vas med drugim lahko pričaka opozorilo, kot je ”Facebook vam lahko uniči razmerje”.

PER SAPERNE DI PIÙ: Grelka fest 2016: la fine della stagione sciistica in costume da bagno

Bi imeli napisi po vzoru protikadilskih napisov na škatlicah cigaret, kot je ”Med novicami na Facebooku je veliko nepomembnih dejstev, lažnih senzacij in fotografij otrok”, kakšen vpliv na vašo uporabo družbenih omrežij?

Maggiori informazioni

Več avtorju:
slavomier.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.