Si chiude il 30 novembre il concorso di design 2ndSkin per ridisegnare l'etichetta del liquore alle erbe più amato.
Medtem ko strokovna žirija že nestrpno pričakuje oblikovalske rešitve, ustvarjalci še izdelujejo svoje kreativne predloge. Strokovna žirija bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente, ki bodo s potrošnikom komunicirali tako na prodajnem mestu kot ob uživanju pijače. Dela bodo ocenjevali Anže Herbst, produktni vodja G3 Spirits, Tjaša Kokalj, manekenka, Sašo Radovič, art direktor, in Aljoša Bagola, kreativni direktor.
Izmed vseh prejetih del bo žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretjeuvrščeno delo. Zmagovalni dizajn bo krasil 10.000 steklenic priljubljenega zeliščnega likerja, zmagovalec pa bo prejel 1.000 evrov denarne nagrade ter skupaj z drugo in tretjeuvrščenim odpotoval tudi v nemško mesto Wolfenbüttel, na ogled tovarne, ter v prestolnico nočnega življena Berlin.
Več informacij in prijave: 2ndskin.si
Maggiori informazioni:
2ndskin.si