Sebbene a livello globale i marchi e la commercializzazione debbano essere elogiati per il loro approccio creativo ai media, il designer Justin Plunkett mette in guardia dalle possibili conseguenze negative di questi sul nostro panorama. E la serie di foto sotto il nome Con/struct è una prova molto plastica di quanto abbia ragione.
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
PER SAPERNE DI PIÙ: Il talentuoso fotografo Oleg Oprisco giura per l'analogico e rifiuta l'artificiale
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«