fbpx

Nuova Mazda3: la connessione tra il guidatore e l'auto è la chiave

Sul mercato sloveno è arrivata la Mazda3 di ultima generazione. Questa volta si è concentrato ancora di più sulle persone e ha arricchito ancora di più la loro esperienza d'uso in macchina. La nuova Mazda3 è in tutte le aree, almeno un gradino più in alto rispetto alla generazione precedente.

Bistvo nove Mazde3 è dentro povezavi med voznikom in avtomobilom. Notranjost je osredotočena na človeka, ki so mu posodobili vozni položaj, optimizirali položaj prestavne ročice in s filozofijo, ‘manj je več’, izboljšali preglednost v potniški kabini. Že ob prvem stiku z novo Mazdo3 je moč opaziti višjo kakovost uporabljenih materialov in visoko stopnjo končne dodelave. Voznikov prostor je prečiščen in ponuja pregledno površino, kjer je minimalno potrebno število gumbov in stikal. Tako se lažje orientiramo, pozornost pa nam ne uhaja z dogajanja na cestišču. Na voljo imamo 8,8-palčni informacijsko-zabavni zaslon, 7,0-palčni digitalni zaslon med merilniki in projekcijski head-up zaslon. Napredna navigacija je zdaj še natančnejša, izboljšano je glasovno prepoznavanje, Apple Carplay in Android Auto, pa sta že del serijske opreme.

Nova Mazda3 se ponaša z udobno in tiho notranjostjo, kjer dobimo 8 zvočnikov že kot del standardne opreme. Po želji si lahko zvočni sistem nadgradimo z A PIEDI NUDI ozvočenjem, ki je sestavljeno iz 12 altoparlanti in v tem trenutku edino, ki je vgrajeno kot del karoserije. V tem trenutku je Mazda edina, ki s proizvajalcem zvočne opreme sodeluje že pri tako zgodnji stopnji razvoja avtomobila. Nova oblika prednjih sedežev sledi ukrivljenosti hrbtenice, s tem pa se poveča udobje E zmanjša utrujenost na koncu poti.

Vedno bolj nas navdušuje Mazdina Skyactiv tehnologija. Celoten Skyactiv sistem zajema connessione med šasijo, karoserijo, pnevmatikami in sedeži v notranjosti. Kot del Skyactiv sistema so se z novo generacijo Mazde3 predstavili tudi novi motorji. Bencinski Skyactiv G122 ha 2,0-litra volumi e 122 konjskih moči. Pri delovanju mu pomaga Mazdin M Hybrid blagi hibridni sistem, ki deluje na 24-voltnem električnem sistemu in pripomore k minor consumo di carburante. Nov je tudi dizelski Skyactiv D116 motore che ha 1,8-litra prostornine, 116 cavalli in nizko, dizlu primerno porabo. Povsem novi Skyactiv X181 motor, ki v sebi combina pozitivne lastnosti bencinskega in dizelskega motorja, se bo ponudbi pridružil nekoliko kasneje. Tudi SkyactivX motor bo uporabljal blago hibridno tehnologijo in imel okoli 181 konjskih moči.

Mazda3
Mazda3

Pri novi Mazdi3 je varnost še vedno zelo poudarjena. Že pri serijski opremi dobi voznik kopico varnostnih in asistenčnih sistemov, le te pa lahko seveda še nadgradi. Oblikovalski jezik Kodo, ki pomeni dušo gibanja, daje Mazdi3, v različici s prisekanim zadkom, športno dinamičen videz. Limuzinska različica daje vtis elegantne limuzine, obema pa je skupen prečiščen E pulito dizajn, ki so mu odstranili vse nepotrebne linije in krivine.

Mazda3
Mazda3

Nova Mazda3 bo že v ‘osnovni’ različici polna dodatne opreme. Vstopna bencinska različica bo na voljo od 19.990 euro inoltre, e diesel da 22.090 evrov dalje. Na voljo sta še Plus in GT Plus nivoja opreme, ki jima lahko dodajamo še Sound, Style, Luxury in Safety pakete. Vsi motorji so na voljo z ročnim ali samodejnim 6 velocità riduttore. Quattro ruote motrici bo na voljo pri Skyactiv X motorju, ki ima že v osnovi boljšo opremo GT, njegova vstopna cena pa znaša 23.090 evrov. Novi Mazdi3 lahko resnično rečemo nova, saj je pozitivno presenetila in se proti konkurentom postavila na še višji nivo.

Galerija: Mazda3

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni: mazda.si

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.