fbpx

La nuova Audi A1 sportback: nuovi contenuti sportivi per il modello più piccolo con quattro cerchi sul muso

Audi A1

Audi - znamka s štirimi krogi na nosu je osvežila svoj najmanjši model - audi A1 - v ponudbi, ki je po novem na voljo izključno v izvedbi s petimi vrati, saj za trivratno ni pretiranega zanimanja. Na izbiro šest motorjev, pri vseh poleg ročnega menjalnika, na voljo tudi prestavna avtomatika S tronic. Po novem namesto dveh na izbiro trije paketi opreme, več je tudi možnosti personalizacije, tudi z različnimi stilskimi paketi.

Audi A1 se kakor je bilo za pričakovati s kozmetično prenovo ni pretirano spremenil. Spremembe prednjega dela ali nosu bodo roko na srce opazili le najbolj zagreti privrženci znamke in lastniki modela pred prenovo, vsi ostali bodo mnenja da je model vseskozi eden in isti. Oblikovalci so tako malenkostno preoblikovali davanti luči, mu namenili drugačna odbijača in stranski ogledali. Še manj opazna pa je bolj ploščata rešetka hladilnika in nekoliko preoblikovan difuzor na zadku. Nova je tudi linija litih platišč, kjer je sedaj na izbiro kar 20 različnih izvedenk velikosti od 15- do 18 palcev.

Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.
Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.

Novost poleg možnosti polepitve in posledično personalizacije avtomobila predstavljajo tudi različni stilski paketi, tra cui anche športni kit. Pri Audiju želijo s tem povečati zanimanje moških, kjer naj bi se tehtnica po novem nagnila celo malenkostno v prid moške publike (do sedaj 50:50).

PER SAPERNE DI PIÙ: Audi TT nella terza ancora più veloce, più affilata e più avanzata 

Tudi znotraj so spremembe redke in komaj opazne, nekaj več je kroma in dodatkov iz klavirske črnine, novi so nekateri materiali. Namesto dveh, so zdaj na izbiro trije opremski paketi – osnovni za manj petične in design paket za tiste, ki v ospredje postavljajo eleganco in sport, za tiste, ki si želijo več dinamičnosti. Prvič pri modelu A1 je na voljo tudi sistem audi drive select, s pomočjo katerega voznik narekuje trdoto določenih elementov vozila, kot so volan, vzmetenje in odzivnost stopalke za plin. Novo ali bolje rečeno izboljšano je tudi elektro servo krmiljenje prvič je na izbiro tudi športno podvozje. Po novem pa je tudi A1 SB lahko opremljen  s sistemom povezave na internet in dostopno točko WLAN za mobilne naprave.

Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.
Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.

Pri motorjih ponudbo po novem sestavlja sei motori con potere od 66- do 141 kW, komur to ni dovolj, je tu še S1 sportback z 170 kW moči, ki s pomočjo serijskega quattro pogona doseže končnih 250 chilometri all'ora, stotico na merilniku hitrosti pa prekrije v le 5,8 sekunde. Menjalnik je pri obeh najšibkejših motorjih petstopenjski ročni, višje dobi še eno razmerje več. Novost pa predstavlja dejstvo, da je prav pri vseh motornih različicah sedaj na voljo prestavna avtomatika S tronic.

kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15" lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.
kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15″ lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.

Cene se na bencinski strani pričnejo pri 17.7680-, na dizelski pa pri 19.500 evrih. Višek ponudbe pa predstavlja prej omenjeni S1 sportback, ki si ga je mogoče omisliti za najmanj 32.880 evrov.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
www.audi.si/novi_A1

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.