Nell'industria automobilistica è consuetudine che ogni volta che esce un nuovo modello di automobile, si affermi che è completamente nuovo - nella maggior parte dei casi non è così, ma questa volta con la presentazione della nuovissima BMW 1, possiamo completamente d'accordo con l'affermazione.
Nuovo di zecca BMW 1 se od svojega predhodnika razlikuje v skorajda vsem. Ohranja se base auto con tagliare dietro, ki pa je zdaj prvič deležna pogona SU davanti su ruote coppia. Enako zgodbo zasledimo pri progetto, che si è preso cura di korenite i cambiamenti tako zunaj kot znotraj avtomobila. Prednja maska je in modo significativo povečana, ‘ledvički’ pa sta med seboj združeni e anche di più opazni. V nasprotju z vedno večjimi nasledniki aktualnih modelov je BMW 1 za 5 mm krajši, bo pa zaradi prednjega pogona più spazio all'interno.
Prtljažni prostor se je povečal za 20 litrov,kar pomeni, da ga je na razpolago za 380 litrov, ob podrtih sedežih pa za kar 1200 litrov. Najmočnejša različica BMW 1, z 2,0 litri M135i xDrive motorjem, je hkrati tudi il più forte različica 4 cilindri motorja BMW do zdaj. Ima 306 konjskih poteri, a quattro ruote guidare, 8 velocità automatico menjalnik in še malenkost bolj aggressivo dizajn.
Kot že omenjeno, se je dolžina najnovejšega avtomobila BMW 1 diminuito, sta se pa povečali širina E altezza avtomobila. Posledično bodo imeli potniki na zadnji klopi più spazio per ginocchia, la testa E komolce. Lažja bo tudi uporaba prtljažnega prostora, saj je najožji del prtljažne odprtine širši za 67 mm.
Sono disponibili elettrico prtljažna vrata, kar je še ena izmed novosti serije 1. Armaturna plošča deluje znano, saj smo jo že opazili pri najnovejših modelih avtomobila BMW. Osnovna različica ponuja 8,8-palčni zaslon na dotik, pri bolje opremljenih različicah pa imamo na razpolago 10,25 pollici zaslon, ki ga dopolnjuje digitale zaslon merilnikov v enaki velikosti.
Ob lansiranju sta na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji. Bencinskemu M135i xDrive se bo pridružil še 118i, ma si tratta di 1,5-litrskega 3-valjnika con 140 (103 kW) konjskimi močmi.
Če so vam dizli bolj pri srcu, lahko izbirate med motorjem 116d, ki je ponovno 1,5-litrski 3-valjnik con 115 (85 kW) konjskimi močmi. Motor 118d è 2,0-litrski 4-valjnik con 150 (110 kW) konjskimi močmi, še močnejši pa je motor 120d xDrive, ki ima mamljivih 190 (140 kW) konjskih moči.
V različnih kombinacijah so na voljo Manuale a 6 marce O 7- rispettivamente 8-stopenjski samodejni menjalnik. Močnejši bencinski in dizelski motor imata že serijsko nameščen štirikolesni pogon xDrive.
Podrobneje se bo BMW 1 predstavil septembra al salone dell'auto di Francoforte, prve primerke pa bomo dobili v salone kmalu zatem.
Galerija: BMW 1
Maggiori informazioni:
bmw.si