fbpx

Esistono 3 tipi di spettatori adulti e solo uno è sano

Uno studio pubblicato sul Journal of Sexual Medicine ha rilevato 3 tipi di spettatori adulti e solo uno è risultato sano.

I ricercatori sono dentro studi proučili 830 ljudi, samskih in v vezi. Povprašali so jih o njihovih navadah gledanja pornografije: kako kompulzivno jo gledajo, koliko njihova potreba po gledanju moti vsakdanje življenje in kakšne so njihovi čustveni odzivi ob gledanju (sram itd.). Prav tako so jih povprašali o zadovoljstvu s spolnim življenjem in o nagnjenosti k temu, da se mu evitano.

Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.
Samo en tip gledalcev pornografije naj bi bil zdrav.

In glede na rezultate, so ljudi razvrstili v naslednje tre gruppi.

Rekreativni gledalci

To je edini tip gledalcev, ki se ga ima za zdravega. Imajo zadovoljivo spolno življenje, nizko obsedenost s spolnostjo, prav tako pa se le redko izogibajo spolnemu odnosu. Teh 75,5 odstotka gledalcev gleda pornografijo 24 minut na teden. Po navadi gre za ženske oziroma ljudi v razmerju.

Gledalci, ki so obsedeni s seksom

Ti ljudje gledajo pornografijo povprečno 110 minut na teden. To je tudi tip gledalcev, ki jo najpogosteje gleda sama. Največ je v tej skupini moških. To je skupina, ki je zaradi tega tudi v večji čustveni stiski, za dostop do teh filmov si intenzivno prizadeva, ima pa tudi najvišjo stopnjo kompulzivnosti.

Nekompulzivni gledalci v stiski

Če uporabljate pornografijo kot način ‘samozdravljenja’, ste morda v stiski oziroma nesrečni. Teh 12,7 odstotka gledalcev, ki spada v to kategorijo, po navadi ni zadovoljnih s svojim spolnim življenjem, seksu se izogiba, prav tako pa se pornografiji zelo težko upre. Na teden porabi približno 17 minut za gledanje filmov za odrasle, kar namiguje na to, da pogostost uporabe pornografije ni ključnega pomena za ljudi, ki jim je to počutje sramotno ali pa pri tem občutijo kakšno drugo čustveno stisko.

Kam pa spadate vi?
Kam pa spadate vi?

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
jsm.jsexmed.org

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.