fbpx

oPhone, pošiljanje vonjav preko SMS, oziroma MMS

Kot je pojasnil James E. Rooks ml. »vonj obuja spomine, saj potuje v predel možganov, ki nadzira čustva in spomin«. Podjetje Vapor communications je izrabilo moč vonja in jo zapakiralo v platformo oPhone, ki omogoča, da iz svojega iPhona pošiljate sporočila z vonjem. Tako dobivamo 2.0 različico odišavljenega papirja, še nečesa, kar se je zdelo preživeto, pa sedaj doživlja reinkarnacijo.

oPhone bo deloval nekako takole. Uporabnik bo na svoj i phone brezplačno naložil aplikacijo oSnap. Aplikacija mu bo omogočila, da na nastali fotografiji označi katerikoli objekt in ga opremiti s poljubnim vonjem. Ta bo nastal v ‘tovarni parfuma’ oziroma v platformi oPhone, ki bo istočasno gostila iPhone. Uporabnik se bo medtem prelevil v parfumarja in bo lahko ustvaril prek 300 tisoč različnih vonjav iz 32 unikatnih dišav. Ob tem je treba dodati, da se oSnap pri tej številki ne misli ustaviti, saj mu učenje, kako pričakovano, diši in ima željo razširiti svoj ‘besednjak’. Po »tag-anju« vonja sledi le še stisk na gumb in vonj je poti.

Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.
Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.

oSnapu in oPhonu se pridružuje tudi oNotes, virtualno odlagališče za vse slike, besedila in zvoke odete v opojne dišave, shramba, ki bo vaše spomine na preteklost držala precej bolj pri roki.

Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?
Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?

Si predstavljate, da vam prijatelj pošlje sliko z dopusta, ko se vi kuhate v pisarni in se vam roka lepi na miško. On pa s pivom in peskom med prsti uživa na plaži. Kot da že sama slika ne bi bila dovolj, da ste zeleni od zavisti, boste zdaj dobili še dejanski okus po morju. Verjetno ga boste na Facebooku še isti trenutek ‘unfriend-ali’, zato predlagam, da oPhone uporabljate previdno.

Per saperne di più: Prova che anche il telefono cellulare è responsabile di una buona foto: i vincitori delle migliori foto dell'iPhone dell'anno sono noti

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.