fbpx

Il marchio del Prodotto dell'anno è già riconosciuto da più della metà degli sloveni

Že vsak drugi slovenski potrošnik prepoznava rdeči pečat Produkt leta, s katerim so označeni najinovativnejši izdelki široke potrošnje, ki na prodajnih policah slovenskih trgovin niso več kot 18 mesecev.

Za najbolj inovativne so jih prepoznali izključno slovenski potrošniki, ki so v neodvisni in transparentni raziskavi družbe Nielsen izrazili zadovoljstvo ob njihovi uporabi. Zadnja Nielsnova raziskava o prepoznavnosti pečata Produkt leta med Slovenci je pokazala tudi, da bi se več kot polovica tistih, ki pečat prepoznavajo, odločila za nakup izdelkov, označenih z njim. Trije od desetih anketiranih (v raziskavi je v reprezentativnem vzorcu sodelovalo 510 potrošnikov iz vse Slovenije) so že kupili izdelek, označen s pečatom Produkt leta. Polovica od njih je izdelek kupila, ker ga tudi običajno kupujejo, medtem ko je druga polovica odgovorila, da je izdelek s pečatom kupila iz radovednosti, saj je pečat že opazila na televiziji ali v trgovini in je zato želela preizkusiti tako označen izdelek.

Ste že opazili oznako "Produkt leta"?
Ste že opazili oznako “Produkt leta”?

Kar 55 odstotkov anketirancev, ki poznajo pečat Produkt leta, in 43 odstotkov tistih, ki ga ne, je izrazilo svojo namero o nakupu izdelka s tem pečatom. »Visoka stopnja zavedanja pečata v tem kratkem času, odkar je koncept zaživel pri nas, je velika nagrada za naš trud in obveza, da nadaljujemo z začrtanim delom. Prav tako je to spodbuda za proizvajalce, da postavijo svoje inovacije pred potrošnike, in hkrati sporočilo, da slovenski potrošnik zasluži najboljše,« lui dice Gregor Gorenc, Direttore della società Produkt leta. Pečat Produkt leta je namreč tudi dragocen nakupni nasvet slovenskih kupcev drugim potrošnikom.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni su:
www.produktleta.si

Produkt leta lahko predlagate tudi sami na naslov info@produktleta.si in se potegujete za privlačne nagrade.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.