Se passassi davanti a The Cornershop a Londra, a prima vista vedresti attraverso le vetrine solo un normale negozio di alimentari, pieno di lattine di Coca-Cola di tutti i giorni, scatole di cereali e riviste. Solo se guardassi più da vicino ti accorgeresti che in realtà tutti i prodotti sono cuciti in morbido feltro. Con una grande idea imprenditoriale, Lucy Sparrow ha creato il negozio pop-up più morbido del mondo, offrendo più di 4.000 marchi famosi realizzati in feltro.
Mlada angleška umetnica Lucy Sparrow rada šiva. In to je nepretrgoma počela tudi zadnjih sedem mesecev. V tem času je sešila več kot 4000 živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk iz filca. Tako je vogalno trgovinico v Bethnal Greenu v vzhodnem Londonu napolnila z vrečkami čipsa in zamrznjene zelenjave, z revijami, škatlicami cigaret, čokoladicami, pločevinkami in sladkarijami – vsemi sešitimi na roke, vsemi unikatnimi in vsemi neizmerno mehkimi.
Lucy je svojo poslovno idejo izvedla s pomočjo Kickstarterja. Na njem je zbrala približno 13.500 evrov, s katerimi se je lahko lotila replike tipične britanske trgovine z živili. Tako je ustvarila The Cornershop – najmehkejšo trgovinico na celem svetu, v katerem je celo blagajna iz mehke klobučevine in ki v resnici deluje kot umetniška instalacija in stalni razstavni prostor Lucyjinih drobnih unikatnih umetnin.
Skozi celoten avgust v trgovini The Cornershop svoja živila/umetniške izdelke prodaja Lucy Sparrow sama, naročite pa jih lahko tudi v njeni spletni trgovini. Več projektov Lucy Sparrow lahko poiščete Qui.
Za pokušino pa si nekaj izdelkov, ki jih vsakodnevno kupujete v svoji lokalni trgovini, oglejte v naši fotogaleriji!