L'RMS Titanic (Royal Mail Ship Titanic), che oggi riposa a una profondità di 4.000 metri, anche un secolo dopo essere affondato sul fondo del Nord Atlantico, entusiasma il pubblico. Tutti coloro che non si accontentano di questo sfortunato viaggio transoceanico potranno avventurarsi tra i relitti nel 2018 e rivivere l'omonimo classico del cinema.
Maja prihodnje leto bo londonska potovalna agencija Blue Marble Private začela osemdnevna potovanja med razbitine najbolj legendarnega plovila sodobnega časa – Titanika. Potovanja se bo lahko hkrati udeležilo le 9 oseb, ki bodo iz St. Johna v Novi Fundlandiji s helikopterjem poleteli na jahto, ki bo plula nekje nad razbitinami.
Majhna skupina privilegiranih obiskovalcev se bo v prvih dneh potovanja prilagajala novemu okolju in se poučila o potapljanju. Tisti bolj avanturistični obiskovalci bodo imeli priložnost, da sodelujejo pri načrtovanju potopa, upravljajo s sonarjem in uporabljajo podmorski navigacijski sistem. Zadnja dva dni potovanja sta namenjena potopu. Trije potniki hkrati se bodo tako z mini podmornico iz titana in karbonskih vlaken podali do razbitin Titanika. Vključno s krmarjem in strokovnjakom za oceane se bodo podali na ladijsko palubo in si tako ogledali tudi legendarno stopnišče, na katerem se Jack v nekem drugem življenju ponovno sreča z Rose.
PER SAPERNE DI PIÙ: Kaj so stregli na Titaniku? Razkrivamo originalne jedilnike!
In cena? Okoli 98 tisoč evrov na osebo. Če upoštevamo inflacijo, potem je cena skorajda enaka strošku (okoli 4 tisoč evrov), ki so ga za prvi razred plačali potniki na prvem in zadnjem potovanju Titanika leta 1912.
Galerija – razbitine Titanika 4 tisoč metrov pod vodo
INFOMAT //
RMS Titanic (Royal Mail Ship Titanic) je bil britanski potniški prekooceanski parnik, ki ga je po naročili družbe White Star Line izdelala ladjedelnica Harlan-Wolff iz Belfasta. Ob krstu, 2. aprila 1912, je bila to največja in najbolj razkošna potniška ladja na svetu. Bil je tudi prva prekooceanska ladja z bazenom na krovu. Ladja se je v zgodovino zapisala po tem, da se je na krstni vožnji, v noči iz 14. na 15. april 1912, zaletela v ledeno goro in se po skoraj triurni agoniji potopila. Pri tem je zaradi neupoštevanja varnostnih predpisov in napačnega ravnanja posadke umrlo 1.503 ljudi, preživelo pa jih je le 705. Potopitev, za tisti čas nepotopljive ladje, danes predstavlja eno največjih pomorskih nesreč v človeški zgodovini, ki pa ni bila zaman, saj je pripomogla k povečanju varnosti na morju. (Wikipedia)