Cenerentola. Sentito, visto e vissuto tante volte, ma è sempre interessante. Proprio la giusta prima classica e non meno moderna arriva al Teatro dei burattini di Lubiana.
Po svetu kar mrgoli različic Pepelke, od opernih do gledaliških in televizijskih Pepelk. Vse se dogaja okrog deklice, ki se ji je godila krivica, na koncu pa je bila poplačana z ljubeznijo princa.
Prvi je zgodbo o Pepelki zapisal Charles Perrault, za njim pa še Fratelli Grimm. Osnovna zgodba je podobna, le da je v Perraultovi verziji Pepelko za na ples opremila dobra una fata, e nell'altro un albero, ki ga je Pepelka posadila na grobu svoje matere. Različica z dobro vilo po Charlesu Perraultu je bila tudi osnova za Disneyevo pravljico, ki je poskrbela za številne deklice po vsem svetu, ki sanjajo o Pepelki in njenem princu.
Sodobni časi prinašajo sodobne različice, vendarle so stereotipi iz prve Pepelke že malce zastareli. Roald Dahl je napisal različico odločne E neodvisne Pepelke, ki se srečno poroči s pridelovalcem marmelade. V različici, ki premierno prihaja na oder Lutkovnega gledališča Ljubljana pa bomo spoznali zgodbo o Pepelki v režiji Ivane Djilas, ki je ravno prav klasična in nič premalo sodobna.