fbpx

Partecipa a una campagna di beneficenza per le famiglie socialmente svantaggiate

Dm drogeriemarkt vuole rallegrare le vacanze per le famiglie che vivono in condizioni materiali difficili. A novembre e dicembre aiuteranno ben 20 famiglie che riceveranno una dm card per acquisti nei dm store del valore di 500 euro.

Istočasno poteka tudi akcija »Donirajmo točke, ogrejmo srca«, kjer dm v sodelovanju s svojimi kupci podarja pakete potrebščin družinam v stiski. Praznični čas obdarovanja in lepih misli je za marsikoga najlepši čas v letu, družine v stiski pa takrat preživljajo še večjo stisko, saj svojim otrokom komaj priskrbijo osnovne dobrine. dm drogerie markt želi svojim kupcem pokazati, da lahko skupaj, z roko v roki, omogočijo nekoliko lepše praznike številnim socialno ogroženim družinam. Kupci lahko pomagajo z donacijo 50 dm active beauty točk. Za vsakih 100 doniranih točk pa dm eni družini v stiski podari paket izdelkov ter nagradi kupce s 50% popustom na izbrane izdelke.

DM za dobrodelnost. Pridruži se akciji.
DM za dobrodelnost. Pridruži se akciji.

Come dice lui Urša Trpin, vodja marketinga v dm-u: »Naše kupce želimo opomniti, da številne družine v božičnem času občutijo pomanjkanje. V dm-u se trudimo vračati nazaj družbi in delati dobro, hkrati pa želimo tudi vsem našim strankam, ki mislijo in čutijo enako, ponuditi možnost, da nekaj prispevajo. Mnogokrat se posamezniki čutijo nemočne in brez sredstev, s katerimi bi lahko pomagali ljudem v stiski. Z majhno pozornostjo, kot je donacija točk, lahko naši kupci omogočijo socialno ogroženim družinam lepše, vesele ter bolj srečne praznike.«

Maggiori informazioni

V kolikor želite tudi vi narediti nekaj dobrega, obiščite spletno stran www.dm-drogeriemarkt.si za več informacij.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.