fbpx

La ricerca rivela cosa disattiva maggiormente le persone sulle app di appuntamenti

Ta raziskava razkriva, kaj nas na aplikacijah za zmenke najbolj odbija.

Trovare un'avventura, l'amore della tua vita o un'amicizia attraverso le app di appuntamenti non è un fenomeno nuovo. Funziona semplicemente: basta un clic e abbiamo già trovato quello che stiamo cercando. Ma non è così semplice, perché stiamo diventando sempre più esigenti quando si tratta di trovare ciò che ci interessa davvero. Questa ricerca rivela cosa ci spegne di più sulle app di appuntamenti.

Manko pristnega človeškega stika na spletu povzroča, da se moramo pri izbiri tistega, kar nas zanima, orientirati po tem, kakšen profil ima oseba. Prepogosto pozornost posvečamo temu, kako so videti profili drugih, pozabimo pa se vprašati, kakšen je naš lastni profil.

Aplikacija za spoznavanje Badoo je pred kratkim izvedla ricerca tem, kaj pritegne uporabnike, ki iščejo ljubezen, da všečkajo (podrsljaj v desno) določenega uporabnika. Raziskava, v kateri je sodelovalo 5000 uporabnikov, je pokazala zanimive rezultate.

Iskati kratko zvezo, ljubezen svojega življenja ali prijateljstvo preko dating aplikacij ni nov pojav.
Iskati kratko zvezo, ljubezen svojega življenja ali prijateljstvo preko dating aplikacij ni nov pojav.

54 % žensk pravi, da jim ni všeč (podrsljaj v levo), če vidijo fotografijo moškega, posneto z neko žensko. Tisto, kar jih zagotovo odbije, pa so fotografije moških, ki se fotografirajo brez majic ali v fitnesu.

Ženskam niso všeč fotografije moških brez majic.
Ženskam niso všeč fotografije moških brez majic.

Zanimivo je, da imajo uporabniki aplikacij za zmenke radi fotografije psov: 29 % ženskam in 21 % moškim so všeč fotografije, na katerih je tudi žival.

Uporabniki dating aplikacij imajo radi fotografije z živalmi.
Uporabniki dating aplikacij imajo radi fotografije z živalmi.

Tu so mnenja žensk o fotografijah moških:

Ženske pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):

Fotografija posneta na podeželju – 30 odstotkov
Fotografija s psom – 29 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 18 odstotkov
Un uomo con la barba – 18 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 7 odstotkov
Fotografija s privlačno žensko – 2 odstotka
Fotografija v telovadnici – 8 odstotkov

Z brado ali brez brade?
Z brado ali brez brade?

Ženske pravijo, da jim ni všeč (podrsljaj v levo):

Fotografija s privlačno žensko – 54 odstotkov
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 49 odstotkov
Fotografija brez majice – 47 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 37 odstotkov
Sebek v ogledalu – 32 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 29 odstotkov
Moški z brado – 22 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 19 odstotkov

Ženske imajo najraje fotografije moških posnete na podeželju. Moški pa ženske v spodnjem perilu.
Ženske imajo najraje fotografije moških, posnete na podeželju. Moški pa žensk v spodnjem perilu.

Uomini menijo tako o ženskih fotografijah:

Moški pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):

Fotografija v spodnjem perilu ali bikiniju – 33 odstotkov
Fotografija na podeželju – 33 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 25 odstotkov
Sebek v ogledalu – 21 odstotkov
Fotografija s psom – 21 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja – 12 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 11 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 8 odstotkov

1/3 moških ni všeč fotografija ženske s Snapchat filtrom.
1/3 moških ni všeč fotografija ženske s Snapchat filtrom.

Moški pravijo, da jim ni všeč (podrsljalj v levo):

Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 40 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 34 odstotkov
Fotografija s Snapchat filtrom – 29 odstotkov
Fotografija, ki je v celoti dostopna na profilu – 21 odstotkov
Fotografija v spodnjem perilu – 20 odstotkov
Sebek v ogledalu – 19 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 15 odstotkov
Fotografija mačke ali psa – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja –12 odstotkov

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.