Ameriški specialist za terenska vozila, se širi navzdol, med mlajšo klientelo in nasploh v segment manjših suvov. Uvoznik znamke Jeep je tako renegada k nam sprva pripeljal le za kratek čas, od jeseni dalje pa bo mešal štrene konkurenci med manjšimi suvi. Na voljo različice z 2WD, kot tudi štirikolesnim pogonom. Cene še neznanka.
Model renegade in z njim znamka Jeep peljeta v segment manjših suvov in sicer ob bok konkurenci kot so: nissan juke, škoda yeti in podobni. Poleg okretnosti v mestu, bodo njegove odlike tudi zmožnost premagovanja težko prevoznih terenov, za kar skrbijo 22 centimetrski odmik od tal, active-drive štirikolesni pogon in reduktor E sistem select terrain, komur pa je mar zgolj vožnja po urejenih cestiščih pa bodo na voljo tudi številne različice z 2WD pogonom.
Pri motorjih bodo na voljo: Turbo da 1,4 litri bencinski motor, na dizelski strani pa bosta na izbiro dva agregata, in sicer 1,6- in 2,0-litrska dizla. Menjalnik bo v osnovi šeststopenjski ročni, na izbiro pa bo tudi (beri in piši) devetstopenjska prestavna avtomatika.
Na področju varnosti in napredne tehnike renegade tako kot oblikovno prav tako želi izstopati, kar dosega s parkview telecamera per la retromarcia, sistemi za opozarjanje pred trkom, zapustitvijo voznega pasu, nadzorom mrtvih kotov ter sistemom Uconnect za prostoročno komuniciranje in sedem palčnim zaslonom Multi-view. Na voljo pa bo tudi samosvoja panoramska streha z odstranljivimi paneli – My Sky.
Paketi opreme bodo štirje: sport, longitude, limited in trailhawk. Če je prvi namenjen športno naravnanim in mladim kupcem, longitude v ospredje postavlja udobje in je namenjen nekoliko starejši klienteli, takšnim bolj petičnim kupcem bo na kožo pisana različica limited, kdor bo želel vrhunsko terensko vozilo pa bo posegel po trailhawku.
Renegade na ceste na tej strani alp zapelje v jeseni, ko bodo znane tudi cene, pričakuje pa se osnovno ceno pod 20 evrskimi tisočaki.