fbpx

Rimac C_Two: da 0 a 100 in 1,9 secondi

Rimac C_Due

Il Rimac C_Two è stato presentato al pubblico per la prima volta lo scorso anno, facendo impazzire il pubblico. Quest'anno è stata riproposta, questa volta in una nuova veste e ancora più brillante: ha le prestazioni da sogno di ogni appassionato di auto, e anche coloro che sono abituati a domare le auto più veloci del mondo non possono nascondere il loro entusiasmo per questo.

Eden izmed takih je tudi voznik Formule 1 Nico Rosberg, ki ne skriva navdušenja nad superšportnim električnim avtomobilom Rimac C_Due. Če površno pogledamo na letošnjem ženevskem salonu predstavljenega C_Two, bi lahko rekli, da je dobil zgolj nov nanos barve – arktično bela barva v kombinaciji s temno modro pobarvanimi deli avtomobila deluje še kako privlačno –, a nova barva ne pomeni zgolj preobleke, temveč tudi to, da poteka razvoj pri Rimacu po načrtih in so prototipi električne zveri že v izdelavi. Kot kaže, bodo končne različice za stranke nared do leta 2020.

Zunjanost avtomobila Rimac C_Due se barvo partite tudi z notranjostjo – v njej zasledimo kombinacijo modrega usnja in mat obarvanih delov iz karbonskih vlaken. Ko je Tesla razkrila specifikacije svojega Roadsterja, se je Mate Rimac ponovno usedel za mizo in pričel razmišljati, kakšni inženirski popravki so potrebni, da bo Rimac C_Due boljši kot Teslin težko pričakovani avtomobil.

Da bi čas pospeševanja od 0 A 100 km/h resnično znašal 1,9 sekunde in bi bila najvišja hitrost 400 km/h, je bilo potrebno vgraditi nove menjalnike in narediti nekaj malih, skoraj neopaznih aerodinamičnih popravkov na odbijačih. K boljši zmogljivosti pripomore tudi tako imenovana ‘avtomobilska kletka’, ki je narejena iz karbonskih vlaken in v enem kosu, deli podvozja in karoserije pa so pritrjeni na njo. S tem so povečali torzijsko trdnost, način takšne izdelave avtomobila pa je do zdaj unico. Batteria con capacità 120 kWh ima dovolj energije za 550 kilometrov dolgo pot (po globalno usklajenem preizkusnem postopku za lahka vozila WLTP).

Rimac C_Due
Rimac C_Due

V tem trenutku nam je znano to, da skupna sistemska moč Rimacovih elektromotorjev znaša 1914 konjskih moči, navora pa imamo za 2300 njutonmetrov. V teoriji je to dovolj, da bi za pospeševanje od 0 A 100 km/h potrebovali zgolj 1,9 sekunde, za pospeševanje od 0 A 300 km/h pa le 11,8 sekund. A to je zgolj teorija, saj je te napovedi potrebno še dokazati! In glede na to, da so pri Rimacu pri oblikovanju avtomobila Rimac C_Due pozorni na vsak milimeter, obstaja velika verjetnost, da jim bo napovedano tudi uspelo.

Galerija: Rimac C_Two

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
rimac-automobili.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.