fbpx

Home Alone ha avuto un adattamento nostalgico e le persone sono entusiaste

Siamo tutti d'accordo sul fatto che Mamma ho perso l'aereo è un classico di Natale (che lo amiamo o lo odiamo). Di recente, Google ha collaborato con il nostro burlone preferito, Kevin McCallister (Macaulay Culkin) per ricreare alcune scene classiche del film. E queste registrazioni sono il regalo di Natale perfetto di cui non avremmo mai immaginato di aver bisogno.

Macaulay Culkin se je svetu prvič zares predstavil kot Kevin McCalister leta 1990, ko je bil star 10 let. 38-letna zvezda se je zdaj vrnila in videti je bolje, kot kdajkoli prej.

Večina ljudi tega najbrž ne ve, a vloga Kevina je bila posebej napisana prav za Culkina, John Hughes pa je dobil idejo med snemanje filma Stric Buck (Uncle Buck, 1989), v katerem je Culkin prav tako zaigral.
Film Sam doma je bi tako uspešen, da je kar 25 let držal svetovni rekord najbolj gledanega filma, v 1202 kinodvoranah po svetu pa je zaslužil 17.081.997,00 ameriških dolarjev (slabih 15 milijonov evrov).

Podobnost med prizori je resnično neverjetna.
Podobnost med prizori je resnično neverjetna.

Kot tudi pri mnogih drugih otroških zvezdah, je slava tudi pri Culkinu povzročila nekaj resnih težav. Leta 2004 je bil aretiran zaradi posedovanja marihuana in zdravil, za katera ni imel recepta. Po tem, ko je priznal krivdo, je bila kazen pogojno odložena. Njegov boj s slavo ga je pripeljal tudi do tega, da se pri 14. letih upokojil, pri 18. letih pa poročil.

Ljudje so navdušeni, saj se jim zdi, da je Macaulay danes zdrav in srečen.
Ljudje so navdušeni, saj se jim zdi, da je Macaulay danes zdrav in srečen.

Danes ljudje niso samo zadovoljni, ker lahko gledajo nostalgično priredbo filmske klasike, ampak tudi zato, ker je nekdanji igralec v oglasu za Google oziroma za Asistenta Google videti zdravo in srečno. Danes samooklican igralec, pisatelj in slikar je živi božični čudež.

Galerija – Sam doma je dobil nostalgično priredbo in ljudje so navdušeni

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.