fbpx

Lo spettacolo del Super Bowl di quest'anno [2014]

Just The Way You Are

Gli americani hanno confermato ancora una volta di essere i maestri dello sfarzo e dello sfarzo! Per molti, anche quest'anno la parte più attesa del Super Bowl, l'intervallo, è stata servita con esibizioni energiche di musicisti con un tocco di emozione patriottica.

Na oder MetLife stadiona In New Jersyju, kjer so v preteklosti zablesteli legendarni glasbeniki, kot so Michael Jackson, Aerosmith, Principe, Madonna E Beyonce, je tokrat stopil Bruno Marte, dobitnik letošnjega Grammyja za najboljši pop vokal in izvajalec, katerega pesmi naj bi bile v minulem letu največkrat nelegalno prenešene s spleta.

Finale ameriškega nogometa leta, kjer so si prestižno zmago nad ekipo Denver Broncos izborili Seattle Seahawks, je otvorila čudovita vokalistka Regina latifah s patriotsko obarvano “America the Beautiful”.

S surrealno uvodno špico sponzorja polčasa, blagovne znamke Pepsi, pa se je skoraj 14-minutni, težko pričakovi šov lahko pričel. Že takoj na začetku je Bruno Marte v izjemnem slogu prinesel udarni solo na bobnih, ki ga je nadaljeval z energično koreografijo v stilu Jamesa Browna skupaj s svojim bandom na najnovejši uspešnici “Locked Out of Heaven” in “Treasure”. Karizmatičnemu pevcu v zlatem suknjiču so se nato pridružili odlični rock veterani peperoncini rossi piccanti, ki so z osveženo verzijo njihove uspešnice 90. let “Give It Away” še dodatno podžgali goreče vzdušje in popolnoma zavladali skakajočemu občinstvu. Sledil je čustveno nabiti zaključek s posvetili ameriških vojakov na misijah po svetu in spektakularnim ognjemetom ob ritmih romantične “Just The Way You Are".

Polčas na enem najbolj pričakovanih športnih dogodkov v ZDA si vsako leto ogleda več kot 100 milijonov ljudi, kar tudi pojasnjuje vrtoglavo ceno 30-sekundnega oglasa v omenjenem oglasnem bloku, ki znaša okoli 4 milijone ameriških dolarjev.

Foto galerija – najbolj ključnih trenutkov – Super Bowl 2014

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.