L'auto 370Z più sportiva ottenne gli attesi accessori per la carrozzeria rossa e si avvicinò alla GT-R. Sotto il cofano c'è lo stesso V6 da 3,7 litri con 355 CV, ma le sospensioni hanno ricevuto piccoli miglioramenti, un nuovo pacchetto tecnologico, il che significa una serie di equipaggiamenti di natura infotainment, e l'acquirente può ora anche optare per un cambio automatico.
Nissan je onstran “luže” predstavil 370Z nisma modelnega leta 2015, ki je dobil rdeče karoserijske poudarke vključno z LED dnevne luči vkomponirane v odbijač, nekaj notranjih oblikovnih dodatkov in pa športno dodelano vzmetenje.
Oblikovno so Japonci 370Z tako še bolj približali modelu GT-R nismo, posebnost pa predstavlja tudi drugačen odbijač, ki je poleg rdečih zaključkov spodnjega dela dobil tudi LED dnevne luči vgrajene v odbijač. Rdeč motiv se nadaljuje tudi na boku vozila, saj so pragovi Ora obarvani v nismo rdečo barvo, drugačna so tudi serijska 19-palčna platišča, zadnji spojler pa je nekoliko manjši, spodnji del pa je še bolj izrazito “difuzorsko” poudarjen in okrepljen z rdečo obrobo.
Novost “tech” paket
Notranjost je še bolj športno dodelana, kar so oblikovalci dosegli z novimi usnjenimi Recaro sedeži, v kombinaciji črne in rdeče barve z dodatki iz alkantare, novost pa predstavlja tudi opcijski Tech paket, ki k opremi doda še sedem palčni zaslon občutljiv na dotik, tovarniško navigacijo, parkirno kamero, bluetooth in še druge visoko tehnološke priboljške.
Pod pokrovom se nahaja enak 3,7-litrski V6 bencinar, ki poganja zadnji kolesni par in razvije 261 kW ali 355 KM, kupci pa bodo imeli poleg šest stopenjskega ročnega menjalnika po novem možnost poseči tudi po sedem stopenjski prestavni avtomatiki z menjalnimi naperki na volanu in športnim načinom pretikanja. Za še boljše vozne lastnosti, pa so se inženirji nekoliko poigrali tudi z nastavitvami vzmetenja, ki bo nudilo boljši kompromis med udobjem in izrazito športnostjo.
Maggiori informazioni su: nissan.si