fbpx

Sramežljiva embalaža Naked zardi, ko se je dotaknemo

Sramežljiva embalaža Naked

Ruski produktni oblikovalec Neretin Stas je v sklopu izobraževanja razvil inovativen koncept za interaktivno embalažo linije izdelkov za nego Naked. “Nagim” tubam in stekleničkam, ki s svojim rožnatim in oblinastim videzom spominjajo na dele človeškega telesa, je poleg človeškega videza vdahnil tudi občutek za sram in ugodje, saj prvotno svetlopolti izdelki ob dotiku živo rdeče zardijo. Najbrž jim je všeč …

Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.

Sramežljiva embalaža Naked
Sramežljiva embalaža Naked

Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.

PER SAPERNE DI PIÙ: Yann Rabanier: Bellissimi ritratti di celebrità

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
www.behance.net

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.