Coca-Cola sta assumendo un aspetto nuovo e unificato. Il packaging delle famose bottiglie, bottiglie e lattine riceverà un restyling. È l'ultima fase della strategia di unificazione del marchio, che darà alle diverse bevande un aspetto unitario, ma ovviamente saremo comunque in grado di distinguerle facilmente le une dalle altre. Dal 1982, quando la Coca-Cola mandò sugli scaffali oltre alla classica Coca-Cola anche i suoi derivati (dapprima Diet Coke, poi Coke Zero e Coke Life), tutte le bevande avevano un proprio design, e d'ora in poi parleranno tutte lo stesso linguaggio progettuale. L'elemento di collegamento sarà il disco rosso.
Coca Cola, najbolj priljubljena in najbolj prodajana brezalkoholna pijača v zgodovini, bo že kmalu videti drugače. Slovita znamka brezalkoholnih gaziranih pijač je v sklepni fazi poenotenja blagovne znamke predstavila spremenjeni videz embalaž. Če je do zdaj vsako pijačo (beri: Coca-Colo, Diet Coke, Coke Zero in Coke Life) krasila drugačna vizualna podoba, bodo od zdaj vse govorile isti oblikovalski jezik.
Njihove embalaže se bodo kakopak še naprej razlikovale, skupni imenovalec pa bo rdeči polkrog oz. disk. Kot pravi direktor marketinga pri Coca-Coli, je embalaža njihovo najbolj vidno in vredno premoženje, James Sommerville, podpredsednik oblikovalskega oddelka, pa dodaja, da so ”potrebovali vizualni element, ki bo poenotil portfoljo”. Našli so ga v dizajnu iz 30. let prejšnjega stoletja, ki so ga v štiridesetih v trgovinah uporabljali kot oznako, da se tam prodaja Coca-Cola (prvič so ga znova uporabili na koncu spodnjega oglasa).
PER SAPERNE DI PIÙ: Moleskine x Coca-Cola: un omaggio del designer al centenario dell'iconica bottiglia
Enotno vizualno podobo bodo uporabili tako na pločevinkah kot steklenicah in plastenkah. Svežo ”kolekcijo oblačil” bo na modnih brveh (beri: prodajnih policah) Coca-Cola prvič predstavila prvi teden Maggio 2016, a zaenkrat zgolj v Mehiki, kjer so novi dizajn embalaže tudi razkrili javnosti. Na druge trge jih bo naplavilo konec leta oz. leta 2017. Tedaj naj bi prestopile tudi prag Slovenije.
Maggiori informazioni:
coca-cola.si