Le aziende spendono grandi quantità di tempo e denaro cercando di personalizzare i propri marchi, perché in questo modo vogliono che i consumatori li considerino propri e li vedano come amici. Ti sei mai chiesto come sono i tuoi amici immaginari nella vita reale?
Kanadski umetnik Sillvi je veliko pozornosti vzbudil s tem, da je priljubljene znamke gaziranih pijač preoblikoval v risane junake. S svojim delom je nadaljeval in predstavil še umetnine, posvečene nekaterim drugim svetovno znanim blagovnim znamkam, ad esempio Guado E McDonald’s.
Za vsako od umetnin (doslej jih je izdelal 32) je porabil približno 2 ore časa. Umetnik se pri svojem delu osredotoča zlasti na dva elementa: izgled samega logotipa E okus gazirane pijače. Pred začetkom ustvarjanja navdih za risanje išče v pitju posameznih pijač.
Sillviju so nekateri liki še posebej pri srcu, med njimi pa po njegovih besedah nedvomno izstopa tisti, ki predstavlja ameriško pijačo Barq’s Root Beer. Ob tem še dodaja, da bi s takšnim junakom želel biti prijatelj tudi v resničnem življenju.
Kako bi torej priljubljene znamke izgledale, če bi bile osebnosti? Odgovore na to vprašanje najdete v spodnji galeriji.
Galerija: Priljubljene znamke kot osebe
Maggiori informazioni:
instagram.com