fbpx

L'artista ha invertito i ruoli femminili e maschili nelle pubblicità vintage per mostrare quanto siano realmente assurdi

Negli ultimi tempi è possibile rilevare sempre più disgusto per gli stereotipi sulle donne. Questi ultimi vengono per lo più presentati dai media come oggetto sessuale, ma in passato erano considerati soprattutto simbolo del lavoro in cucina.

Eli Rezkallah je 31-letni umetniški fotograf, ki je nedavno predstavil serijo fotografij z naslovom “In a Parallel Universe”. Ta je sestavljena iz posodobljenih različic seksističnih oglasov, ustvarjenih v 50. letih 20. stoletja. Kot boste lahko opazili v galeriji, je v oglasih moške postavil v položaj žensk.

Eli je pojasnil, da je idejo za svoj projekt dobil, ko je na zahvalni dan obiskal svojo družino v New Jerseyju. Prisluhnil je pogovoru moških sorodnikov, ki so menili, da se ženske najbolje znajdejo v kuhinji, pri skrbi za otroke in opravljanju ‘ženskih obveznosti’. Čeprav je vedel, da veliko moških dandanes ni enakega mnenja, pa je bil presenečen, da mnogi še vedno niso opustili takšne miselnosti.

Čeprav so bili oglasi, ki jih je preoblikoval, izdani pred približno 60 leti, pa je njihov vpliv očitno še vedno prisoten. Zato se je odločil, da ljudem ponudi nekoliko drugačno sliko sveta.

Umetnik libanonskih korenin upa, da bodo ljudje, ki so še vedno ujeti v zmotnem prepričanju, naposled le sprejeli, da je stereotipizacija žensk neupravičena.

Galerija – Kaj se zgodi, če moški v oglasih prevzamejo vloge žensk?

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
elirezkallah.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.