La Volvo S90 è una berlina premium della casa automobilistica svedese, che prende il posto del modello S80, poiché non si è comportata bene in una classe in cui le auto tedesche non danno molto respiro alla concorrenza. L'S90 è una storia completamente nuova e, a parte la parentela di sangue (famiglia premium), ha poco in comune con il suo predecessore in termini di contenuto e aspetto. In precedenza, la Volvo S90 si ispirava al suo parente della "seconda generazione", il SUV Volvo XC90, dopo di che riassumeva tutte le tecnologie moderne e la gamma di motori.
Volvo S90 je razkošna limuzina, s katero se švedska znamka nadeja odtrgati večji delež v višjem avtomobilskem razredu, kjer je do zdaj bolj kot ne pobirala drobtinice, ki so jih puščali Nemci (Mercedes-Benz, BMW, Audi), Japonci (Lexus) in Britanci (Jaguar). Zato je bila prenova glede na predhodnika, Volvo S80, temeljita. Tako ga krasijo številne nove tehnologije, notranjost pa se lahko pohvali z luksuzno izkušnjo senza precedenti.
Kot trdijo Švedi, je ”Volvo S90 naredil velik korak naprej, ko gre za vozno dinamiko, zmogljivost in udobje’.’ Opremljen bo z voznim vmesnikom ”Pilot Assist”, che abilita polsamodejni način vožnje in je ”vmesna postaja” do avtonomnega vozila, ki je tudi končni cilj Volva. V praksi to pomeni, da bo Volvo S90 z nežnimi popravki volana pomagal pri držanju smeri na avtocesti (do hitrosti 130 km/h), in to tudi, če pred njim ne bo vozila. Poleg tega bo Volvo z modelom S90 v sklopu naprednega sistema ”City Safety” prvi vpeljal sistem zaznavanja večjih živali (srn, krav …), ki jih bo prepoznal podnevi in ponoči. Če bo žival zaznal, bo o tem takoj opozoril voznika in mu pomagal pri zaviranju oziroma izogibu trčenja.
PER SAPERNE DI PIÙ: Volvo Concept 26: gli interni del futuro delle auto a guida autonoma
Volvo S90 v dolžino meri 496 centimetrov, to švedsko ”kravo” (težko med 1,8 in 2,1 tone), slonečo na prilagodljivi platformi SPA (prvič so jo uporabili pri modelu XC90), pa bodo gnali prisilno polnjeni bencinski in dizelski 2,0-litrski štirivaljni motorji z močjo med 140 in 235 kW oziroma 190 in 320 KM. Najzmogljivejši bencinar bo imel pogon na vsa štiri kolesa, na štirikolesni pogon pa bo tudi bencinski priključni hibrid, ki ga boste prepoznali po oznaki T8. Bencinskemu motorju (320 KM) bosta pomagala električni motor (80 KM/59 kW) in zagonski agregat (46 KM/34 kW). Volvo bo svojo novo veliko limuzino v živo prvič predstavil na januarskem avtosalonu v Detroitu (11. januar 2016), v prodajne salone pa naj bi zavil nella primavera del 2016. Do takrat bo verjetno tudi že kaj več znanega o karavanski izpeljanki V90, ki, če je zgodovina kak indikator, kani postati tržna uspešnica, kot sta bila modela Volvo V70 in Volvo XC7. Potniška kabina bo definicija razkošja in bo vsem potnikom ponujala zabavno-informativne priboljške. Greh bi si bilo želeti še več!
Maggiori informazioni:
volvocars.com