Volvo bo v začetku prihodnjega leta kupcem ponudil še terensko različico aktualnega V60, ki sliši na ime cross country. Poleg terenske zabele in 65-milimetrov višjega odmika od tal bo za večje terenske podvige na voljo tudi zmogljiv štirikolesni pogon. Nova tudi linija učinkovitih drive-E motorjev in napredne tehnike.
Volvo bo po Q40 cross countryu, terensko “okitil” Anche srednje velikega karavana z imenom V60, ki bo tako postal najnovejši član družine cross country, ki pri Volvu označuje terensko navdahnjene različice. To pomeni, da bo dobil številne plastične obrobe na spodnjem delu karoserije medtem ko bosta nos in zadek vozila deležna še konkretnejših (tudi oblikovnih) dodatkov in zaščite podvozja.
Višji odmik od tal in 4WD pogon
“Terenska” različica V60 bo tudi 65 milimetrov višja od “civilnih”, za boljši oprijem pa bodo vse različice dodatno opremljene še s sistemoma torque vectoring technology E corner traction control. Ta ob izgubi stika s podlago, reagirata podobno kot prednja zapora diferenciala in vzameta navor s kolesa s preveč in ga preusmerita na kolo s premalo oprijema.
Drugačna bo tudi linija 18- in 19-palčnih platišč, ki jih bodo objemale pnevmatike večjega preseka kot pri običajnih V60. dobil pa bo tudi za V60 cross country značilno rjavo barvo , katere motiv, če se kupec zanjo odloči, se bo ponovil tudi pri notranjem usnjenem oblazinjenju, tako na sedežih kot vratnih oblogah. Poleg tega pa bo na voljo tudi posebno dvobarvno usnje, kakor tudi ostale možnosti oblazinjenja.
PER SAPERNE DI PIÙ: Švedi razkrili paradnega konja, ki bo trn v peti nemškim velikim suvom
Na trge stare celine naj bi V60 cross country zapeljal v pričetku prihodnjega leta, paleto motorjev pa bo sestavljala nova linija Drive-E štirivaljnih agregatov, ki bodo najbolj ekonomični doslej. Na izbiro pa bodo tako različice s pogonom na prednji par koles, kakor tudi različica s štirikolesnim pogonom, ki pa bo sparjena z najbolj zmogljivim D4 petvaljnim dizelskim motorjem in prestavno avtomatiko.