fbpx

Con un imballaggio ingegnoso, questa azienda ha ridotto i danni di spedizione fino a 80 %

Zaradi genialne embalaže je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi njihovih koles za kar 80 %.

A differenza dei giganti di vari settori, le startup non possono fare affidamento su un’abbondanza di fondi, quindi devono cercare altrove le loro opportunità. Il segreto del successo spesso risiede in un approccio innovativo.

Compagnia olandese VanMoof, ki se ukvarja s proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili lesioni, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.

Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.

Inovativnost ne pozna meja.
Inovativnost ne pozna meja.

Secondo le parole Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, che è enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.

Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.

Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.
Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.

Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
vanmoof.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.