fbpx

Ecco perché non puoi mai decidere cosa guardare sui portali di visione di film e serie

Con una vasta selezione di film e serie sui portali online come Netflix, spesso è difficile decidere quali contenuti guardare. Sebbene l’indecisione faccia parte della vita di tutti i giorni, il motivo per cui si verifica è piuttosto interessante.

Ricercatori di kalifornijskega tehnološkega inštituta so razkrili, da se skrivnost do odgovora skriva v delovanju specifičnih delov možganov.

Testiranci so med eksperimentom morali izbrati najboljšega med 6, 12 rispettivamente 24 objekti. V tem primeru je šlo za različne vrste marmelad. Znanstveniki so opazovali možgansko aktivnost in ugotovili, da so subjekti največ premisleka namenili odločanju med 12 možnostmi.

Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.
Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.

Professore Colin Cameren je pojasnil, da je bilo v času procesa odločanja mogoče opaziti povišano aktivnost v anteriornem cingulatnem korteksu (odgovornem za analizo vrednosti in dobička) in striatumu (odgovornem za določanje vrednosti).

Čeprav imamo ljudje svobodo odločanja, pa lahko na podlagi izsledkov sklepamo, da prevelika količina različnih možnosti v naših možganih povzroči zmedo.

Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?
Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?

Če izbiramo med 6 filmi ali serijami, se ljudje počutimo nekoliko prikrajšani. Menimo namreč, da nam med tako majhnim številom alternativ ne bo uspelo najti primerne. Pri izbiranju med 12 objekti lahko hkrati podrobno analiziramo vsebino in zadovoljimo svoje potrebe. Situacija pri 24 možnostih je nekoliko drugačna, saj se v poplavi številnih filmov in serij kaj hitro izgubimo.

Ali imate tudi vi izbor filmov in serij, ki si jih želite ogledati v prihodnosti? Predlagamo vam, da ga skrčite na 12 primerkov.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
sciencedaily.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.