FBピクセル

Facebook が拡張現実 (AR) やその他の新しいツールを導入

テクノロジー大手の Facebook は、拡張現実 (AR) やその他の新しい広告ツールの使用を発表し、間もなくソーシャル ネットワーク上で利用できるようになる予定です。ソーシャルネットワーク上での広告を好む一部の企業は、すでに新機能をテストする機会を得ている。

フェイスブック je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.

セフォラ je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine 化粧品 preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.

Ali je Sephorina šminka prava izbira?
Ali je Sephorina šminka prava izbira?

Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo マイケルコース. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?

Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?
Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?

Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.

Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.
Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.

Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.

Z nekaj kliki do nakupa!
Z nekaj kliki do nakupa!

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。