fbpx

O Facebook introduziu realidade aumentada (AR) e outras novas ferramentas

O gigante da tecnologia Facebook anunciou o uso de realidade aumentada (AR) e outras novas ferramentas de publicidade que em breve estarão disponíveis na rede social. Algumas empresas que privilegiam a publicidade nas redes sociais já tiveram a oportunidade de testar as novas funcionalidades.

Facebook je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.

Sephora je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine Produtos cosméticos preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.

Ali je Sephorina šminka prava izbira?
Ali je Sephorina šminka prava izbira?

Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo Michael Kors. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?

Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?
Kako izgledate z določenimi sončnimi očali?

Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.

Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.
Oglasi bodo sestavljeni iz večih sličic.

Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.

Z nekaj kliki do nakupa!
Z nekaj kliki do nakupa!

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.