FBピクセル

エリート世界企業のスロベニアのスーパーカー

Foto: t.kushar

ここ数週間、私たちはスーパーカーのさまざまなプレゼンテーションを目撃してきました。最近はペブルビーチ・コンクール・デレガンスが開催されており、各メーカーが様々なスーパーカーを発表ラッシュしている。超高級エリートの中にはスロベニア製スーパーカーも含まれていました!

Mesec avgust je izjemen saj se predstavitve superavtomobilov vrstijo ena za drugo. Tudi zato, ker nas čaka vroča avtomobilska jesen. V začetku septembra že na salonu v Frankfurtu.

ロータス エヴィア

Superavtomobil s skoraj 2000 električnih konjev

Podobno kot vsi avtomobili v celotni 71-letni zgodovini blagovne znamke, je Evija izdelana, da bi zagotovila izjemne vozne izkušnje tako na odprti cesti kot na dirkalni stezi. A je v marsičem velik tehnološki mejnik saj postavlja popolnoma nove standarde hyper avtomobilov. Pa pojdimo samo nekaterim dejstvom. Evija zmore kar 1972 konjskih moči – oziroma 2000 ps-jev. Od 0 – 100 km/h bo pospešila pod 3 sekundami, pri tem pa bo končna hitrost omejena na 320km/h in jo bo Evija dosegla pod 9 sekundami. Pri tem je osupljiv podatek o navoru, ki znaša kar 1.700 Nm. Med drugim je tudi izjemno lahka in večinoma iz karbona. Njena teža znaša namreč le 1,680キログラム。特別なデザインの中に隠されたバッテリーには、まさにそれが可能です。 航続距離400キロメートル. Slednja premore 70 kw/h / 2,000 kW in jo naj bi bilo moč napolniti s hitrim polnjenjem v le 18 minutah. Evijo pa bo moč tudi skoraj popolnoma individualizirati in tudi zato bo na voljo le 130 avtomobilov, ki naj bi počastili model Type 130. Vse ima sevda svojo ceno, ki se ne zdi pretirana in začne pri 1,7 milijona funtov.
ロータス.com

Chevrolet Corvette – C8

Nizkocenovni superkategornik

Nova generacija legendarne シボレー コルベット postreže s sredinsko nameščenim motorjem prvič v zgodovini, kar v praksi pomeni, da je težišče razporejeno idealno. Ter motor namesto v nosu – nameščen takoj za voznikom. Slednji je razvit popolnoma na novo in tokrat diha s 6.2 litrskimi pljuči v sozvočju 8 valjev ter razvije dobrih 495馬力 (369 kW) kar je popolnoma zadosti, da ta želi konkurirati takšnim kot je フォードGT, Mclaren 720S, アウディ R8… torej superkategornikom. Seveda ostaja atmosferski, kar je v sodobnem svetu motorjev pravi pravcati čudež. Nova Corvetta naj bi stotico dosegla pod 3 sekundami in tudi s tem podatkom nikakor ne želi zaostajati. Tudi zato se zdi, da se Corvetta, kot blagovna znamka dviga iz prahu avtomobila druge kategorije – v razred najboljših. Za Corvetto boste odšteli minimalno 60.000 ameriških dolarjev, kar je za tovrstno “zver” majhen denar.
シボレー.com

Tushek TS 900 Apex

Slovenski superavtomobil je najlažji na svetu

Tushek je nase opozoril v letu 2012, ko so predstavili prvi slovenski superavtomobil. Zdaj so se vrnili z mrcino, ki sliši na ime Tushek TS 900 Apex.Hibridnega TS 900 poganjata dva električna motorja, ki sta nameščena spredaj in bencinski 4,2-litrski kompresorski V8, ki je nameščen zadaj. Skupna potisna moč znaša kar 1.340 konjskih moči, pri tem pa imamo na razpolago celih 1.600 Nm navora. Slovenski superavtomobil doseže hitrost 380 km/h, od 0 do 100 km/h pa se požene v 2,5 sekundah. Po navedbah Tushka je TS 900 Apex najlažji hiperavtomobil na svetu, ki tehta le 1,410キログラム, ko vanj nalijemo vse potrebne tekočine. Apex se vozi na športnih pnevmatikah Pirelli Trofeo Series R, za varno zaustavitev pa poskrbijo zavore Brembo.
tushek.eu

Bugatti Centodieci

Le 10 komadov posebne ekskluzivnosti

Bugatti praznuje in predstavlja Centodieci, ki bo počastil 110 obletnico blagovne znamke in je hkrati poklon modelu EB110, ki je ikonično kraljeval cestam v 90-h. Ker gre za posebne sorte ekskluzivnost saj bo narejenih le 10 in vsakega od njih bo poganjal motor z močjo kar 1600 konjev in oznako 8.0L – W16. Centodieci stavi na nove kompozitne materiale in tudi zato je kar 44 kilogramov lažji od Chirona. Ta podatek pa pomeni, da je zmožen številk, ki so onkraj verjetnega. Torej od 0 – 100 km/h potrebuje le 2.4 sekunde. A še bolj šokanten je podatke, da do 300km/h iz mesta potrebuje le 13,1 sekunde. Zabava je kakopak elektronsko omejena na 380 km/h. Na voljo bo izključno v beli barvi, ki je njegov decenten podpis. In priznati je potrebno – vstopi zraka, tipični klinasti žarometi in silhueta, ki sicer spominja na EB110, a vseeno stoji popolnoma samostojno – ga bodo pri zbiralcih naredili za izjemno zaželenega. Cena – 8 milijonov evrov.
bugatti.si

Gulf Heritage Edition Mustang

Zmagovalna barvna paleta

Poznavalci bo takoj prepoznali zmagovalno barvno podobo Ford GT Heritage Edition, a je tokrat tretma dobil popolnoma “običajen” フォード マスタング GT. Sicer slednji ni v enaki kategoriji visokotehnoloških superšportnikov kot je Ford GT, a vseeno se po zmogljivosti zelo približa. Klasičen V8 motor iz sebe iztisne 808 konjev、 どれの 10-stopenjska samodejna avtomatika, ali običajen 6 stopenjski ročni menjalnik preneseta na črno podlago. Gulf Heritage Edition Mustang je poleg barvne palete dobil tudi kup vizualnih kosov. Tako ga krasijo številni aero kosi iz ogljikovih vlaken, ki mu dajo predvsem boljši aerodinamični izkoristek. Veliko je bilo postorjenega tudi na podvozju, ki je znižano in hkrati opremljeno z Brembo zavorami. Zgodba – oziroma tema zunanjosti pa se kakopak nadaljuje tudi v notranjosti, kjer je v alcantara sedeže zvezen znak Gulf. Kako zelo bo ekskluziven dokazuje omejena količina proizvedenih enot, ki jih bo le 119 in dobavljive izključno preko ikoničnega Brown Lee Ford.
フォード・シ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。