fbpx

Słoweński supersamochód w elitarnej globalnej firmie

Foto: t.kushar

V zadnjih tednih smo bili priča takšnim in drugačnim predstavitvam superavtomobilov. Te dni poteka Pebble Beach Concours d'Elegance in različni proizvajalci hitijo s takšnimi in drugačnimi predstavitvami superavtomobilov. Med super ekskluzivno elito se je znašel tudi slovenski superavtomobil!

Mesec avgust je izjemen saj se predstavitve supersamochody vrstijo ena za drugo. Tudi zato, ker nas čaka vroča avtomobilska jesen. V začetku septembra že na salonu v Frankfurtu.

Lotos Ewia

Superavtomobil s skoraj 2000 električnih konjev

Podobno kot vsi Lotusovi avtomobili v celotni 71-letni zgodovini blagovne znamke, je Evija izdelana, da bi zagotovila izjemne vozne izkušnje tako na odprti cesti kot na dirkalni stezi. A je v marsičem velik tehnološki mejnik saj postavlja popolnoma nove standarde hyper avtomobilov. Pa pojdimo samo nekaterim dejstvom. Evija zmore kar 1972 konjskih moči – oziroma 2000 ps-jev. Od 0 – 100 km/h bo pospešila pod 3 sekundami, pri tem pa bo končna hitrost omejena na 320 kilometrów na godzinę in jo bo Evija dosegla pod 9 sekundami. Pri tem je osupljiv podatek o navoru, ki znaša kar 1.700 Nm. Med drugim je tudi izjemno lahka in večinoma iz karbona. Njena teža znaša namreč le 1680 kilogramów. Pri tem pa je baterija, ki se skriva v posebni zasnovi – zmožna kar 400 kilometrov dosega. Slednja premore 70 kw/h / 2,000 kW in jo naj bi bilo moč napolniti s hitrim polnjenjem v le 18 minutah. Evijo pa bo moč tudi skoraj popolnoma individualizirati in tudi zato bo na voljo le 130 avtomobilov, ki naj bi počastili model Type 130. Vse ima sevda svojo ceno, ki se ne zdi pretirana in začne pri 1,7 milijona funtov.
lotus.com

Chevrolet Corvette – C8

Nizkocenovni superkategornik

Nova generacija legendarne Chevroleta Corvette służy z silnikiem umieszczonym centralnie prvič v zgodovini, kar v praksi pomeni, da je težišče razporejeno idealno. Ter motor namesto v nosu – nameščen takoj za voznikom. Slednji je razvit popolnoma na novo in tokrat diha s 6.2 litrskimi pljuči v sozvočju 8 valjev i rozwijać dobre 495 koni mechanicznych (369 kW), co w zupełności wystarcza, aby konkurować z istniejącymi Ford GT, McLarena 720S, Audi r8… torej superkategornikom. Seveda ostaja atmosferski, kar je v sodobnem svetu motorjev pravi pravcati čudež. Nova Korweta naj bi stotico dosegla pod 3 sekundami in tudi s tem podatkom nikakor ne želi zaostajati. Tudi zato se zdi, da se Corvetta, kot blagovna znamka dviga iz prahu avtomobila druge kategorije – v razred najboljših. Za Corvetto boste odšteli minimalno 60 000 dolarów amerykańskich, czyli małe pieniądze jak na tego typu „bestię”.
chevrolet.com

Tushek TS 900 Apex

Slovenski superavtomobil je najlažji na svetu

Tushek je nase opozoril v letu 2012, ko so predstavili prvi slovenski superavtomobil. Zdaj so se vrnili z mrcino, ki sliši na ime Tushek TS 900 Apex.Hibridnega TS 900 poganjata dva električna motorja, ki sta nameščena spredaj in bencinski 4,2-litrski kompresorski V8, ki je nameščen zadaj. Skupna potisna moč znaša kar 1.340 konjskih moči, pri tem pa imamo na razpolago celih 1.600 Nm navora. Slovenski superavtomobil doseže hitrost 380 km/h, od 0 do 100 km/h pa se požene v 2,5 sekundah. Po navedbah Tushka je TS 900 Apex najlažji hiperavtomobil na svetu, ki tehta le 1410 kilogramów, ko vanj nalijemo vse potrebne tekočine. Apex se vozi na športnih pnevmatikah Pirelli Trofeo Series R, za varno zaustavitev pa poskrbijo zavore Brembo.
tushek.eu

Bugatti Centodieci

Le 10 komadov posebne ekskluzivnosti

Bugatti praznuje in predstavlja Centodieci, ki bo počastil 110 obletnico blagovne znamke in je hkrati poklon modelu EB110, ki je ikonično kraljeval cestam v 90-h. Ker gre za posebne sorte ekskluzivnost saj bo narejenih le 10 in vsakega od njih bo poganjal motor z močjo kar 1600 konjev in oznako 8.0L – W16. Centodieci stavi na nove kompozitne materiale in tudi zato je kar 44 kilogramov lažji od Chirona. Ta podatek pa pomeni, da je zmožen številk, ki so onkraj verjetnega. Torej od 0 – 100 km/h potrebuje le 2.4 sekunde. A še bolj šokanten je podatke, da do 300 kilometrów na godzinę iz mesta potrebuje le 13,1 sekunde. Zabava je kakopak elektronsko omejena na 380 km/h. Na voljo bo izključno v beli barvi, ki je njegov decenten podpis. In priznati je potrebno – vstopi zraka, tipični klinasti žarometi in silhueta, ki sicer spominja na EB110, a vseeno stoji popolnoma samostojno – ga bodo pri zbiralcih naredili za izjemno zaželenega. Cena – 8 milijonov evrov.
bugatti.si

Gulf Heritage Edition Mustang

Zmagovalna barvna paleta

Koneserzy natychmiast rozpoznają zwycięski kolorowy obraz Ford GT Heritage Edition, a je tokrat tretma dobil popolnoma “običajen” Forda Mustanga GT. Sicer slednji ni v enaki kategoriji visokotehnoloških superšportnikov kot je Ford GT, a vseeno se po zmogljivosti zelo približa. Klasičen V8 motor wyciska 808 koni, Który 10-biegowa automatyczna skrzynia biegówlub normalne 6-biegowa manualna skrzynia biegów preneseta na črno podlago. Gulf Heritage Edition Mustang je poleg barvne palete dobil tudi kup vizualnih kosov. Tako ga krasijo številni aero kosi iz ogljikovih vlaken, ki mu dajo predvsem boljši aerodinamični izkoristek. Veliko je bilo postorjenega tudi na podvozju, ki je znižano in hkrati opremljeno z Hamulce Brembo. Historia – a raczej temat nadwozia – w jakiś sposób ma swój ciąg dalszy we wnętrzu, gdzie napis jest zintegrowany z siedzeniami wykonanymi z alcantary Zatoka. O tym, jak ekskluzywna będzie, świadczy ograniczona liczba wyprodukowanych egzemplarzy, które będą wyłącznie produkowane 119 i dostępne wyłącznie poprzez Icon Browna Lee Forda.
ford.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.