FBピクセル

これはフォルクスワーゲン ID.3、初の電気自動車です。

フォルクスワーゲンは、何十年も前、1938 年に正式に導入された初代ビートルの発売により、文字通り自動車業界を変えました。そして、ID.3 はドイツの会社にとって同様に重要な車であるようです。これは、フォルクスワーゲンの「人民生産」の量産型初の完全電気自動車です。ある意味、ID.3は初代ビートルの「曾孫」、つまり電気自動車に対する見方を変え、フォルクスワーゲンブランドにとって環境に優しいモビリティの新時代を始める車だ。

Volkswagen ID.3 (VW ID.3) je prvi od številnih električnih avtomobilov, ki jih namerava proizvesti Volkswagen na t.i. platformi MEV. Prihaja v obliki tradicionalne petvratne kombilimuzine z avtonomnim dosegom baterije do 550 kilometrov. Proizvodnja prvega resnično električnega Volkswagna ID.3 se bo začela letos novembra, najprej pa ga bo dobilo 30.000 kupcev, ki je avtomobil že prednaročilo. To je številka, ki je presenetila tudi mnoge poznavalce, saj kupci resnično niso vedeli kaj kupujejo.

To je prvi električni ljudski avtomobil. Vstopna cena pod 30.000 evri brez subvencije pa "ljudska".
To je prvi električni ljudski avtomobil. Vstopna cena pod 30.000 evri brez subvencije pa “ljudska”.

Ker gre za arhitekturno popolnoma električni avtomobil to pomeni, da je kljub svojim dimenzijam presenetljivo prostoren. Inženirji so namreč s pomočjo platforme skrili večino stvari v samo podvozje vozila in na ta način pridobili izjemno prostorno notranjost. 電気モーター je nameščen na zadnjo os, kjer mu družbo dela enostopenjski menjalnik. Ostale komponente, kot je kompresor klime, pa so integrirane v sprednji del. Pametna sodobna zasnova ter uporabljeni materiali omogočajo tudi zanimivo nizko skupno težo, in sicer 1719 kilogramov, kar je za električni avtomobil dobro.


Najpomembnejši je vsekakor doseg in s tem baterija električnega avtomobila. Kupci bodo lahko ob začetku proizvodnje modela ID.3 izbirali med tremi različnimi možnostmi baterije. Osnovni model bo imel baterijo z 45 kWh za doseg do 330 km z enim polnjenjem (po standardu WLTP). Temu sledita še baterija z oznako 58 kWh in avtonomnim dosegom 420 km ter baterija s 77 kWh, s katero naj bi ID.3 prevozil 550キロ z enim polnjenjem. S hitrim polnilnikom s 100 kW (teh resnično ni veliko) pa bi si moral v 30 minutah “nabrati” dovolj energije za doseg približno 180 kilometrov.

Volkswagen je razkril tudi nekatere zanimive tehnične podatke. ID.3 ima zadnji pogon, ki na cesto spravlja 150kW それぞれ 204 konje. Zanimiv pa je tudi konstanten navor 310 Nm. Natančnih številk pospeškov フォルクスワーゲン ne razkriva, je pa razkril, da je končno hitrost omejil na 160km/h. Ker bo ID.3 še vedno imel ljudski predznak, verjamemo, da številka pospeška ne bo šokantna, a za ljudstvo povsem zadostna in vsekakor boljša od primerljivih vozil z motorjem z notranjim izgorevanjem.

Galerija: Notranjost ID.3

ID.3 1ST: Launch Editon

Kot se spodobi je “premierna” različica založena z mnogimi dobrotami. Tako kupci dobijo serijsko satelitski sistem, ogrevane sedeže in volan, kar je primerljivo z linijo opreme Comfort line. Stopnjo opremljenosti lahko kupci v različici 1ST nadgradijo z različico Plus z 19-palčnimi platišči, parkirno kamero, radarskim tempomatom, boljšim oblazinjenjem, zatemnjenimi okni in matričnimi LEDヘッドライト. Kot vrhunec opreme pa Volkswagen ponuja še različico 1ST Max, ki že navedenemu doda vrhunski audio sistem, panoramsko streho in platišča z 20 palci.

Za bodoče kupce je najpomembnejša prav cena avtomobila, ki bo za vstopno različico ostala pod 30.000 evri (cena še ni uradna) (podatek za Nemčijo). Če temu odštejemo še subvencijo za električna vozila, lahko hitro ugotovimo da je lahko prav ID.3 pravi naslednik klasičnega Golfa in, da se bo vstopna cena gibala okoli 23.000 evrov (cena še ni uradna).  S to ceno pa je vsekakor prvi ljudski električni avto in resna konkurenca Nissan LEAF.  Prve avtomobile bodo dobili vsi tisti, ki so prednaročili “premierno različico” in sicer v juniju 2020, “resno” dobavljivost pa lahko pričakujemo konec leta 2020.

Galerija: Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3: Video vtisi


詳しくは

詳しくは:
フォルクスワーゲンsi

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。