fbpx

Kako dobro oprati perilo, da ne izgubi kakovosti?

Redki so tisti, ki niso doživeli popolne agonije ob ugotovitvi, da jim je pralni stroj uničil najljubši kos oblačila, ki se ga po možnosti nikjer več ne da kupiti. A takrat so jok in stok ter molitve k bogovom, naj obrnejo čas nazaj, brezpredmetni. Lahko pa se iz nesreče česa naučite. Na primer, kako dobro oprati perilo, da ne izgubi kakovosti? Več o tem si preberite v tem članku.

 Kako dobro oprati perilo, da ne izgubi kakovosti:

Ne uporabi prevroče vode.

Bolj kot bo voda hladna, bolj bo perilo ohranilo svojo kakovost. Toploto vode je seveda treba prilagoditi materialu in barvi. Če na vaših oblačilih ni zasušenih madežev, bo mlačna voda popolnoma dovolj za intenzivno pranje perila. Najbolje je, da uporabite tekoči prašek ter da bobna ne napolnite preveč.

Zasušene madeže predhodno operi.

Če imaš opravka z zasušenimi madeži, je najbolje, da ga pred pranjem splakneš s toplo vodo, po potrebi pa ga malo očistiš kar z detergentom za pomivanje posode.

Zasušene madeže predhodno operite.
Zasušene madeže predhodno operi.

Nekatera oblačila preprosto ne sodijo v pralni stroj.

Ja, resnica je, da je treba določene kose oblačil oprati na roke. Verjemite, ne splača se tvegati, da se vam nov  pulover iz kašmirja skrči, svilena srajca pa raztrga zaradi prevelike centrifugalne sile.

Ločuj po barvah.

Čeprav ločevanje po barvah vzame več časa, kot da oblačila preprosto vržemo v pralni stroj, pa se zagotovo splača. Ena slabo pobarvana nogavica vam lahko uniči cel kup perila ter vaše čudovite bele srajce spremeni v rožnate grdobe.

Pazite tudi, da ne uporabite preveč detergenta.
Pazite tudi, da ne uporabite preveč detergenta.

Črno lahko ostane črno

Črne hlače lahko ostanejo črne, če upoštevate te preproste korake: črna oblačila obrnite narobe, perite jih v hladni vodi ter uporabite primeren detergent.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.