H&M predstavlja novo kolekcijo v sodelovanju z ikono ulične mode, blagovno znamko Kangol ter z nagrado brit okronano in mednarodno znano glasbenico Mabel. Kolekcija je bila navdihnjena po Mabelinem stilu in je sestavljena iz 31 kosov, tako klasičnih kot tudi novih Kangol kosov, vključno z dvema, ki ju je oblikovala Mabel.
Kangol je legendarna blagovna znamka uličnih oblačil, ki jo je lahko takoj prepoznamo po svojem logotipu kenguruja. Angleška blagovna znamka je bila ustanovljena leta 1920. Kangolovi klobuki so postali ključni kos stila, ki se je razvil iz hiphop kulture v 80. in 90. letih prejšnjega stoletja. To je enaka avtentičnost, zaradi katere je Kangol danes ključna blagovna znamka za oboževalce po celem svetu. Mabel je trenutno ena najbolj iskanih zvezd na svetu, z več kot pol milijarde ogledov skladb kot so Don’t Call Me Up, Mad Love in Boyfriend. Mabel piše lastne pesmi in definira svoj stil, s svojevrstnim odnosom do ustvarjalnosti in samospoštovanja.
Kolekcija zajema popolno Kangol garderobo za vse člane nove “samoustvarjene” generacije, kot je Mabel: sveža, avtentična, zabavna. To je popolna kolekcija z vsemi kosi za jesen, od “puffer” jaken s kapuco in dolgih jaken, do sproščenih jopic in pletenih puloverjev s Kangolovim načinom izdelave in logotipom. Gre za ključne kose, kot je skrajšan puli v kremasti barvi ali barvnih črtah, “oversized” majica z logotipom in raztegljiva midi obleka z dolgimi rokavi. Mabel je tudi sama kreirala dva kosa: “slip” obleko s pridihom ulične mode ter Kangol logotipi in trenirko Kangol.
Na voljo je tudi celoten nabor modnih dodatkov, kot je svetovno znani Kangolov “bucket hat” ter tudi “beanie” kape in kape s cofi. Na voljo so tudi kvadratna torba za nošenje čez ramo, nakupovalna torba, manjša torba in obeski. Nogavice s Kangolovim logotipom so narejene tako, da se morajo videti, videz pa je zaključen s Kangolovimi elastikami.
Kolekcija Kangol x H&M feat Mabel je od 17. septembra voljo na hm.com in v izbranih prodajalnah H&M po vsem svetu.