fbpx

Katera oblačila razkrivajo, da je moški nagnjen k varanju? Presenečeni boste!

Foto: Milad Heran / Pexels

Ste kdaj pomislili, da lahko vaša oblačila razkrijejo več o vašem ljubezenskem življenju, kot si mislite? Pred leti je raziskava univerze v Michiganu je razkrila, da moški, ki nosijo oblačila z velikimi luksuznimi logotipi, delujejo manj zanesljivo in bolj nagnjeni k kratkoročnim romancam.

Psiholog dr. Daniel Kruger je s svojo ekipo ugotovil, da oblačila z velikimi logotipi signalizirajo večjo promiskuitetnost in manjšo pripravljenost za dolgoročne odnose. Ta presenetljiva odkritja nas vabijo, da premislimo, kakšen vtis puščamo s svojimi modnimi izbirami.

Foto: Ayoub Moukhliss / Pexels

Kako so ocenili moške?

Raziskava je zajemala 376 udeležencev, ki so ocenjevali moške v polo majicah Ralph Lauren z velikim ali malim logotipom. Ocenjevali so jih glede na naslednje dejavnike: “pogosto spogledovanje”, “osvajanje tujega partnerja”, “skrb za otroke” in “finančna stabilnost”.

Veliki logotipi in (ne)zanesljivost

Moški z velikimi logotipi so bili ocenjeni kot bolj verjetni varalice in manj zanimivi za dolgoročne zveze. Udeleženci so verjeli, da vlagajo več v spolnost kot v starševstvo. Kruger je prvotno domneval, da bodo ženske moške z luksuznimi logotipi videle kot bogate in močne, a rezultati so pokazali nasprotno.

Foto: Wes Cam / Pexels

Manjši logotipi, večja zanesljivost

Študija je pokazala, da moški raje nosijo manjše logotipe v formalnih in družinskih okoljih, medtem ko večje logotipe izbirajo za situacije, kjer želijo vzpostaviti družbeno prevlado. Ženske pa so moške z manjšimi logotipi ocenile kot bolj zanesljive in primerne za dolgoročne odnose.

Torej, naslednjič, ko boste izbirali oblačila, premislite, kakšen vtis želite pustiti. Vaša oblačila lahko namreč govorijo glasneje, kot si mislite.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.