Formulo 1 danes spremljamo s telefonom v eni roki, kokicami v drugi in modnim čutom na preži. Ni več dovolj, da bolid reže zrak z aerodinamično popolnostjo – zdaj mora tudi izgledati dobro med počasnim posnetkom. In prav v ta svet vstopa adidas, ikona športne mode, z eno najtežje pričakovanih modno-športnih kolaboracij v zadnjih letih: partnerstvom s prihodnjo ekipo Audi F1.
Zakaj adidas x Audi? V obdobju, ko F1 postaja globalni fenomen, kjer se križajo tehnologija, zvezdniki, TikTok trendi in visokooktanska drama, je to več kot le partnerstvo. Je modna napoved prihodnosti. Adidas bo kot uradni partner opremljal celotno ekipo – od voznikov do mehanikov – ter obenem razveselil navijače s kolekcijo, ki bo združila zmogljivost, stil in duh prihodnosti. Prva kolekcija? Februar 2026, ravno pred debijem Audija na startni črti.
Trije pasovi, štirje krogi, ena vizija: prehiteti prihodnost
Ko adidas in Audi stopita v isti boks, se zgodi nekaj zanimivega: moda dobi pospešek, motorji pa dobijo stil. Skupaj razvijata celotno paleto visoko zmogljivih, tehnološko naprednih in oblikovno dodelanih kosov za celotno ekipo. Ampak tu ne gre le za boljše čevlje za mehanike ali aerodinamične jakne za voznike. Gre za preoblikovanje vizualne identitete ekipe, za nov pristop k F1 kulturi – tak, ki bo navijače naredil bolj modne in paddock bolj zanimiv.
Partnerstvo se ne bo končalo z dirkaško sezono. Adidas in Audi želita ustvariti nekaj, kar presega tradicionalno vlogo tehničnega partnerja. V ospredje postavljata kulturo navijaštva – navijače, ki so srce športa. Kolekcija bo vključevala oblačila, obutev in dodatke, ki ne bodo samo za tiste z VIP dostopom do paddocka, ampak za vse, ki si želijo na kavču izgledati kot član ekipe (in zakaj pa ne?).
F1 ni več le hitrost – je izjava
Če mislite, da gre pri tem sodelovanju le za logotipe, premislite še enkrat. Bjoern Gulden, CEO adidasa, ne skriva navdušenja:
“Združitev naših treh pasov in štirih krogov na F1 sceni pomeni začetek vznemirljivega novega poglavja v motošportu.”
Adidas tukaj ne vstopa kot tihi sponzor, ampak kot soustvarjalec nove identitete ekipe. Jonathan Wheatley, novi šef prihodnje Audi F1 ekipe, dodaja:
“Z adidasom opremljamo ekipo s tehnično opremo, ki dejansko izboljšuje človeško zmogljivost. In hkrati navdihujemo novo generacijo ljubiteljev športa.”
Najbolj filozofski je bil CEO Audija, Gernot Döllner:
“Naša skupna kolekcija bo tako precizna in jasna kot nova oblikovalska filozofija Audija. Gre za več kot opremo – gre za vizijo.”
Kaj lahko pričakujemo v kolekciji adidas x Audi F1?
Kolekcija adidas x Audi F1, ki izide februarja 2026, bo globalna. Ne le v smislu dostopnosti, ampak v svojem učinku. Združila bo streetwear s športno-tehnično funkcionalnostjo, estetiko paddocka z modo velikih mest, in predvsem – navijače z identiteto, ki jo bodo ponosno nosili. Končno bomo lahko navijali v supergah, ki so hitre skoraj toliko kot bolid na ravnini v Monzi.
In če ste si do zdaj F1 predstavljali kot nedosegljivo zvezdniško sfero, kjer brez VIP značke ne obstajaš, naj vam adidas in Audi dokažeta nasprotno. S tem partnerstvom postaja F1 bolj dostopna, bolj kulturna in bolj moderna.
Zaključek: Stil z visoko oktansko vrednostjo
Kaj se zgodi, ko se športna ikona z več desetletji tradicije združi s tehnološkim gigantom, ki vstopa v najbolj glamurozno in najhitrejšo areno športa? Dobiš partnerstvo, ki diši po gumah, adrenalinu in sveže odprti škatli z novimi supergami.
Februar 2026 je datum, ki si ga velja zapomniti. Do takrat pa lahko le še sanjamo, kako bomo v novi kolekciji stali pred televizorjem in kričali: “Poglej, tole jakno pa imam tudi jaz!”