fbpx

Kim Kardashian in The North Face združila moči: nova SKIMS kolekcija za na bele strmine

Zimska moda še nikoli ni bila tako vroča.

Foto: Skims

Ko združita moči kraljica oblikovanja oblin in pionir outdoor opreme, dobimo kolekcijo, ki obljublja, da bo zimsko modo postavila na glavo. Kim Kardashian s svojo znamko SKIMS in The North Face predstavljata novo linijo smučarskih oblačil, ki združuje funkcionalnost in zapeljivost. A ali bo ta modna avantura resnično ogrela srca smučarskih navdušencev?

Ko pomislimo na smučarsko opremo, si običajno predstavljamo oblačila, ki so vse prej kot laskava za postavo. A Kim Kardashian, ki je že od malih nog navdušena smučarka, je s svojo znamko SKIMS sklenila sodelovanje z The North Face, da bi to spremenila. Rezultat? Kolekcija, ki vključuje 14 kosov, med katerimi so bunde, pajaci, pajkice in kape, vse v značilnih zemeljskih tonih, po katerih je SKIMS znan.

Foto: Skims

Kim je v preteklosti že prilagajala svojo smučarsko opremo, da bi poudarila obline, zdaj pa je to estetiko prenesla v novo kolekcijo. “Smučarska oblačila lahko z ustreznim krojem izgledajo neverjetno,” pravi Kim.

Foto: Skims

A ne glede na to, kako modna so oblačila, se poraja vprašanje: ali bodo dovolj topla za mrzle zimske dni na smučišču? Nekateri oboževalci so izrazili dvome glede toplote in funkcionalnosti kolekcije ter jo primerjali z oblikovanjem Kanye Westove linije Yeezy.

Foto: Skims

Kolekcija bo na voljo od 10. decembra na spletni strani SKIMS in v izbranih trgovinah The North Face. Cene se gibljejo od 60 do 1200 dolarjev, velikosti pa od XXS do 3XL.

Foto: Skims

Čeprav je sodelovanje med SKIMS in The North Face na prvi pogled nenavadno, združuje tehnično znanje z modno estetiko. Ali bo kolekcija resnično kos izzivom na smučišču ali bo ostala le modna izjava? To bodo pokazali prvi zimski dnevi na belih strminah.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.