Umetnost je za vse, a vsi ne obiskujejo radi muzejev umetnosti. Organizacija Paris Musées, ki skrbi za 14 pariških muzejev, ne namerava ''spreobrniti'' tistih, ki jim ni do obiska muzejev, ampak jim je raje ponudila udobnejšo alternativo: spletno platformo, v kateri ''razstavlja'' ves svoj asortima umetnin. Za promocijo platforme so zastavili domiselno oglaševalsko kampanjo po meri sodobnega spletnega uporabnika, v kateri so desetim zvezdniškim uporabnikom Instagrama ponudili možnost, da na sebi lasten način poustvarijo eno izmed umetniških del.
Organizacija Paris Musées se je odločila za nenavadno promocijo svojih virtualnih muzejev, ki so nedavno ”odprli svoja vrata”. Deseterici popularnih Instagramovih uporabnikom je namreč omogočila, da ustvarijo svoje različice klasičnega umetniškega dela (ni šlo toliko za kopije kot za sodobno reinterpretacijo motiva), da na mehak način pritegnejo pozornost kar najširše množice.
PREBERITE ŠE: Kdo objema koga? Optična iluzija, ki razdvaja internet!
Oglejte si nekatera klasična umetniška dela, če bi nastala v dobi Instagrama.