fbpx

아우디 Q8 - 오늘도 빛나고 있는 미래의 스타

아우디 Q8

Audi je na avtosalon v Detroitu (NAIAS 2017) pripeljal koncept velikega športnega terenca Audi Q8 concept, ki napoveduje skorajšnji izid serijskega avtomobila. Priključni hibrid, ki koketira z eleganco kupeja in se poklanja legendarnemu modelu Ur-quattro, bo na ceste zapeljal leta 2018. Audi Q8 bo novi zastavonoša znamke iz Ingolstadta in, po videnem sodeč, bo več kot upravičil svoj status.

아우디 Q8 je ena od zvezd salona v Detroitu (나이아스 2017), čeravno je samo koncept, ki napoveduje izid serijskega velikega športnega terenca, ki je napovedan za leto 2018. Novi član družine Q predstavlja nov dizajn in tehnološke rešitve prihajajoče generacije. Obljublja novo izkušnjo povezljivosti, udobja, varnosti in vožnje. Več kot pet metrov dolg in dva metra širok 플러그인 하이브리드 ima med kolesi kar tri metre razdalje. Od trenutnega zastavonoše – modela 아우디 Q7 – je nižji in ima bolj ostre linije.

Audi Q8 bo kot serijski model na voljo leta 2018.
Audi Q8 bo kot serijski model na voljo leta 2018.

Čeprav se predstavlja kot štirisedežnik, pa si drznemo napovedati, da bo serijski model lahko sprejel pet potnikov. Eden od posladkov je odpiranje vrat na dotik s senzorji, ki prepoznavajo prste, prav tako odpiranje le-teh pod optimalnim kotom. Prtljažni prostor se lahko pohvali s 630 litri prostornine. Poganja ga pošastni 3-litrski bencinski motor TFSI, ki ga kombinira z električnim motorjem s 17,9 kWh litij-ionsko baterijo (tovrsten paket naj bi dobil tudi serijski model), ki jo je mogoče napolniti v poltretji uri.


Sistemska moč vozila znaša 450 KM (330 kW) in 700 njutonmetrov navora, kar v sodelovanju z osemstopenjskim menjalnikom omogoča pospeške od 0 do 100 km/h ~에 5.4초 in hitrosti do 250km/h. In poraba? Kombinirana naj bi znašala 2,3 litra na 100 kilometrov. Brezemisijska vožnja, torej zgolj na elektriko, je mogoča do 60 kilometrov daleč, v hibridnem načinu pa kar 1000km. Za učinkovito rabo energije so zaposlili ‘preroški’ sistem, ki zna predvidi zahteve po energiji (Predictive Efficiency Assistant).

Voznik ima pred sabo 12,3-palčni zaslon TFT.
Voznik ima pred sabo 12,3-palčni zaslon TFT.

Moč se na tla prenaša prek štirikolesnega pogona Quattro. Za osvetlitev skrbijo 매트릭스 LED 헤드라이트 z lasersko tehnologijo, na zadnji del pa so mu vgradili LED-trak.

더 읽어보기: 아우디, 아우디 Q8 SUV 콘셉트의 새로운 클래스 차량 발표


V notranjosti, ki je prežeta z moderno tehnologijo, glavnino funkcij upravljamo prek 터치 스크린 (ločljivost 1920 x 720 slikovnih točk) in armature s polji, občutljivimi na dotik. Digitalni merilnik je zmožen prikaza 3D-kartografije. Avto prepozna, kdaj k vozniku prisede sopotnik in mu ponudi individualno upravljanje klimatske naprave.

Galerija – Audi Q8 Concept:

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.