Audi brachte den Audi Q8 concept zur Detroit Auto Show (NAIAS 2017), die die bevorstehende Veröffentlichung eines Serienautos ankündigt. Ein Plug-in-Hybrid, der mit der Eleganz eines Coupés kokettiert und eine Hommage an das legendäre Ur-quattro-Modell darstellt, kommt 2018 auf die Straße. Der Audi Q8 wird das neue Flaggschiff der Marke aus Ingolstadt und dem bisherigen Urteil nach gesehen, wird es seinen Status mehr als rechtfertigen.
Audi Q8 je ena od zvezd salona v Detroitu (NAIAS 2017), čeravno je samo koncept, ki napoveduje izid serijskega velikega športnega terenca, ki je napovedan za leto 2018. Novi član družine Q predstavlja nov dizajn in tehnološke rešitve prihajajoče generacije. Obljublja novo izkušnjo povezljivosti, udobja, varnosti in vožnje. Več kot pet metrov dolg in dva metra širok Plug-in-Hybrid ima med kolesi kar tri metre razdalje. Od trenutnega zastavonoše – modela Audi Q7 – je nižji in ima bolj ostre linije.
Čeprav se predstavlja kot štirisedežnik, pa si drznemo napovedati, da bo serijski model lahko sprejel pet potnikov. Eden od posladkov je odpiranje vrat na dotik s senzorji, ki prepoznavajo prste, prav tako odpiranje le-teh pod optimalnim kotom. Prtljažni prostor se lahko pohvali s 630 litri prostornine. Poganja ga pošastni 3-litrski bencinski motor TFSI, ki ga kombinira z električnim motorjem s 17,9 kWh litij-ionsko baterijo (tovrsten paket naj bi dobil tudi serijski model), ki jo je mogoče napolniti v poltretji uri.
Sistemska moč vozila znaša 450 KM (330 kW) in 700 njutonmetrov navora, kar v sodelovanju z Achtganggetriebe omogoča pospeške od 0 do 100 km/h in 5,4 Sekunden und beschleunigt bis zu 250 km/h. In poraba? Kombinirana naj bi znašala 2,3 litra na 100 kilometrov. Brezemisijska vožnja, torej zgolj na elektriko, je mogoča do 60 kilometrov daleč, v hibridnem načinu pa kar 1000 Kilometer. Za učinkovito rabo energije so zaposlili ‘preroški’ sistem, ki zna predvidi zahteve po energiji (Predictive Efficiency Assistant).
Moč se na tla prenaša prek štirikolesnega pogona Quattro. Za osvetlitev skrbijo matrični LED-žarometi z lasersko tehnologijo, na zadnji del pa so mu vgradili LED-trak.
WEITERLESEN: Mit dem SUV-Konzept Audi Q8 kündigt Audi eine neue Fahrzeugklasse an
V notranjosti, ki je prežeta z moderno tehnologijo, glavnino funkcij upravljamo prek Berührungsempfindlicher Bildschirm (ločljivost 1920 x 720 slikovnih točk) in armature s polji, občutljivimi na dotik. Digitalni merilnik je zmožen prikaza 3D-kartografije. Avto prepozna, kdaj k vozniku prisede sopotnik in mu ponudi individualno upravljanje klimatske naprave.