fbpx

최초의 국민차인 폭스바겐 ID.3 입니다!

폭스바겐은 1938년에 공식적으로 출시된 오리지널 비틀의 출시로 수십 년 전 문자 그대로 자동차 산업을 변화시켰습니다. 그리고 ID.3은 독일 회사에게 마찬가지로 중요한 자동차인 것 같습니다. 이는 폭스바겐 최초의 대량생산, '인민생산'을 위한 완전전기차다. 어떤 면에서 ID.3는 오리지널 비틀의 '증손자', 즉 전기차에 대한 시각을 바꾸고 폭스바겐 브랜드의 친환경 모빌리티의 새로운 시대를 열 자동차다.

Volkswagen ID.3 (VW ID.3) je prvi od številnih električnih avtomobilov, ki jih namerava proizvesti Volkswagen na t.i. platformi MEV. Prihaja v obliki tradicionalne petvratne kombilimuzine z avtonomnim dosegom baterije do 550 kilometrov. Proizvodnja prvega resnično električnega Volkswagna ID.3 se bo začela letos novembra, najprej pa ga bo dobilo 30.000 kupcev, ki je avtomobil že prednaročilo. To je številka, ki je presenetila tudi mnoge poznavalce, saj kupci resnično niso vedeli kaj kupujejo.

To je prvi električni ljudski avtomobil. Vstopna cena pod 30.000 evri brez subvencije pa "ljudska".
To je prvi električni ljudski avtomobil. Vstopna cena pod 30.000 evri brez subvencije pa “ljudska”.

Ker gre za arhitekturno popolnoma električni avtomobil to pomeni, da je kljub svojim dimenzijam presenetljivo prostoren. Inženirji so namreč s pomočjo platforme skrili večino stvari v samo podvozje vozila in na ta način pridobili izjemno prostorno notranjost. 전기 모터 je nameščen na zadnjo os, kjer mu družbo dela enostopenjski menjalnik. Ostale komponente, kot je kompresor klime, pa so integrirane v sprednji del. Pametna sodobna zasnova ter uporabljeni materiali omogočajo tudi zanimivo nizko skupno težo, in sicer 1719 kilogramov, kar je za električni avtomobil dobro.


Najpomembnejši je vsekakor doseg in s tem baterija električnega avtomobila. Kupci bodo lahko ob začetku proizvodnje modela ID.3 izbirali med tremi različnimi možnostmi baterije. Osnovni model bo imel baterijo z 45 kWh za doseg do 330 km z enim polnjenjem (po standardu WLTP). Temu sledita še baterija z oznako 58 kWh in avtonomnim dosegom 420 km ter baterija s 77 kWh, s katero naj bi ID.3 prevozil 550킬로미터 z enim polnjenjem. S hitrim polnilnikom s 100 kW (teh resnično ni veliko) pa bi si moral v 30 minutah “nabrati” dovolj energije za doseg približno 180 kilometrov.

Volkswagen je razkril tudi nekatere zanimive tehnične podatke. ID.3 ima zadnji pogon, ki na cesto spravlja 150kW 각기 204 konje. Zanimiv pa je tudi konstanten navor 310 Nm. Natančnih številk pospeškov 폭스바겐 ne razkriva, je pa razkril, da je končno hitrost omejil na 160km/h. Ker bo ID.3 še vedno imel ljudski predznak, verjamemo, da številka pospeška ne bo šokantna, a za ljudstvo povsem zadostna in vsekakor boljša od primerljivih vozil z motorjem z notranjim izgorevanjem.

Galerija: Notranjost ID.3

ID.3 1ST: Launch Editon

Kot se spodobi je “premierna” različica založena z mnogimi dobrotami. Tako kupci dobijo serijsko satelitski sistem, ogrevane sedeže in volan, kar je primerljivo z linijo opreme Comfort line. Stopnjo opremljenosti lahko kupci v različici 1ST nadgradijo z različico Plus z 19-palčnimi platišči, parkirno kamero, radarskim tempomatom, boljšim oblazinjenjem, zatemnjenimi okni in matričnimi LED 헤드라이트. Kot vrhunec opreme pa Volkswagen ponuja še različico 1ST Max, ki že navedenemu doda vrhunski audio sistem, panoramsko streho in platišča z 20 palci.

Za bodoče kupce je najpomembnejša prav cena avtomobila, ki bo za vstopno različico ostala pod 30.000 evri (cena še ni uradna) (podatek za Nemčijo). Če temu odštejemo še subvencijo za električna vozila, lahko hitro ugotovimo da je lahko prav ID.3 pravi naslednik klasičnega Golfa in, da se bo vstopna cena gibala okoli 23.000 evrov (cena še ni uradna).  S to ceno pa je vsekakor prvi ljudski električni avto in resna konkurenca Nissan LEAF.  Prve avtomobile bodo dobili vsi tisti, ki so prednaročili “premierno različico” in sicer v juniju 2020, “resno” dobavljivost pa lahko pričakujemo konec leta 2020.

Galerija: Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3: Video vtisi


추가 정보

추가 정보:
volkswagen.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.