대학에 지원할 때 전문적인 고양이 애무, 아이스크림 테스트 전공을 선택할 수 없으며, 대학 목록에서 무제한 여행을 선택할 수도 없습니다. 당신은 아마도 그러한 직업이 존재하지 않는다고 생각했을 것입니다. 그러나 사람들은 실제로 존재합니다. OPI의 유명한 광택제 이름을 지정하는 Suzi Weiss-Fischmann 역시 믿을 수 없을 만큼 훌륭하고 부러워할 만한 위치에 있습니다.
Očitno je 소녀들에게 zapisano v 별, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, 하지만 대략 resnično osebo, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ki skrbi za poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov 거룩한.
61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.
Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesov.
Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za 수집. 음식 pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.
당신이 사랑한다면 lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot 영감을주는. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.