fbpx

Onko tämä unelmatyösi? Nainen palvelee etsimällä nimiä lakeille

Onko tämä unelmatyösi? Nainen palvelee etsimällä nimiä lakeille

Kun haet korkeakouluun, et voi valita korkeakoulujen luettelosta pääaineena ammattimaista kissansilitystä, jäätelötestausta tai rajoittamatonta matkustamista. Luuletteko, että sellaisia ammatteja ei ole olemassa, mutta ihmiset todella ovat. Suzi Weiss-Fischmann, joka huolehtii OPI:n kuuluisien kiillotusaineiden nimeämisestä, on myös uskomattomassa ja täysin kadehdittavassa asemassa.

Očitno je tytöille zapisano v zvezdah, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, gre pa za resnično osebo, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ki skrbi za poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov sveta.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesov.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za kokoelma. Ruokaa pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Jos sinä rakastat lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot inspiroivaa. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.