fbpx

Je to vaša vysnívaná práca? Žena slúži tým, že hľadá mená pre lokajov

Je to vaša vysnívaná práca? Žena slúži tým, že hľadá mená pre lokajov

Keď sa hlásite na vysokú školu, nemôžete si zo zoznamu vysokých škôl vybrať odbor profesionálneho maznania mačiek, testovania zmrzliny alebo neobmedzeného cestovania. Pravdepodobne ste si mysleli, že takéto kariéry neexistujú, ale ľudia v skutočnosti existujú. V neskutočnej a úplne závideniahodnej pozícii je aj Suzi Weiss-Fischmann, ktorá sa stará o pomenovanie slávnych lakov OPI.

Očitno je dievčatám zapisano v zvezdah, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, ale ide o to skutočná osoba, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ktorá sa stará poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov Svätý.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesov.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za zber. Jedlo pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Ak lubis lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot inšpirujúce. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

S vami od roku 2004

Od r 2004 skúmame mestské trendy a denne informujeme našu komunitu sledovateľov o najnovšom životnom štýle, cestovaní, štýle a produktoch, ktoré inšpirujú vášňou. Od roku 2023 ponúkame obsah v hlavných svetových jazykoch.