fbpx

Er dette drømmejobben din? Kvinnen tjener ved å finne navn på lakeier

Er dette drømmejobben din? Kvinnen tjener ved å finne navn på lakeier

Når du søker på college, kan du ikke velge å ta hovedfag i profesjonell kattedyrking, iskremtesting eller ubegrenset reise fra listen over høyskoler. Du trodde sikkert at slike karrierer ikke fantes, men folk gjør det faktisk. Suzi Weiss-Fischmann, som tar seg av å navngi OPIs berømte lakker, er også i en utrolig og fullstendig misunnelsesverdig posisjon.

Očitno je til jenter zapisano v zvezdah, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, men det handler om en ekte person, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ki skrbi za poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov Hellig.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko prosesser.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za samling. Mat pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Hvis du elsker lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot inspirerende. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.