fbpx

Je to sanjska služba? Ženska služi z iskanjem imen za lake

Je to sanjska služba? Ženska služi z iskanjem imen za lake

Ko se vpisujete na fakulteto, na seznamu fakultet ne morete izbrati študija profesionalnega božanja mačk, testiranja sladoleda ali neomejenega potovanja. Verjetno ste mislili, da takšne kariere ne obstajajo, a to ljudje dejansko počnejo. Na neverjetni in popolnoma zavidanja vredni poziciji je tudi Suzi Weiss-Fischmann, ki skrbi za poimenovanje slavnih lakov OPI.

Očitno je dekletom zapisano v zvezdah, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, gre pa za resnično osebo, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, ki skrbi za poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov sveta.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesov.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za kolekcijo. Hrana pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Če imate radi lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot navdihujoča. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.