fbpx

Er dette dit drømmejob? Kvinden tjener ved at finde navne til lakajer

Er dette dit drømmejob? Kvinden tjener ved at finde navne til lakajer

Når du søger ind på college, kan du ikke vælge at tage hovedfaget i professionel kattekælning, istest eller ubegrænset rejse fra listen over gymnasier. Du troede sikkert, at sådanne karrierer ikke eksisterede, men det gør folk faktisk. Suzi Weiss-Fischmann, der sørger for at navngive OPIs berømte lakker, er også i en utrolig og fuldstændig misundelsesværdig position.

Očitno je til piger zapisano v zvezdah, da se velika večina že zelo zgodaj začne zanimati za modo, ličila, lepoto … Verjetno se spomnite, ko ste občudovale lake starejših deklet in se spraševale kateri ‘škrat iz čudežne dežele’ se je spomnil vseh barv in njihovih imen. No, škrat ni imel prstov vmes, gre pa za resnično osebo, vsaj ko govorimo o lakih OPI. Suzi Weiss-Fischmann je soustanoviteljica in ambasadorka znamke OPI, som tager sig af poimenovanje vseh odtenkov, ki krasijo nohte žensk z različnih delov Hellig.

61-letna gurujka za nohte ni bila vedno v lepotnem svetu. Pravzaprav so se v podjetju OPI  prvotno ukvarjali z zobozdravstveno prakso. Ko so leta 1981 začeli manikerji pri njih kupovati akril za nohte, je postalo jasno, da se pri obeh poklicih uporabljajo isti materiali. Tako se je začela zgodba o lakih OPI.

Leta 1989 je Weiss-Fischmann ustvarila prvih 30 odtenkov lakov. Ustvarjanje imen vidi kot priložnost za samoekspresijo. Ko izbira imena, se osredotoči na vse okoli sebe – glasbo, hrano, družbo in določen letni čas. Vse te stvari vplivajo na končni izdelek, kar pomeni, da se za stekleničko laka skriva veliko procesov.

Ne gre zgolj za poimenovanje, temveč tudi ustvarjanje barv. Pri ustvarjanju barv je treba slediti prihajajočim trendom in mestom, ki so navdih za kollektion. Mad pa ima tudi tu prste vmes, saj so okusi zelo pomembni pri poimenovanju.

Hvis du elsker lake, barve in imate dober občutek za slog, je potem zgodba Weiss-Fischmann več kot inspirerende. To je resnično ustvarjalna služba, katere končni produkti osrečujejo ženske z vsega sveta.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.