Mercedes-Benz Concept IAA je digitalni transformer spolzek kot milo, saj ima rekordno nizek količnik zračnega upora. Nemci so inteligenčni aerodinamični avtomobil predstavili na avtosalonu v Frankfurtu, štirisedežni kupe pa je pričakovano požel izjemno zanimanje. Od ideje do koncepta je prehodil v pičlih 11 mesecev, kar je odraz napredka tehnologije, ki je ta proces praktično prepolovila. Zdaj namreč velik del opravijo napredne računalniške simulacije in ''filigranski'' digitalni načrti. Mercedes zato stavi na pametne tovarne, a še vedno ''človekocentrične'', bo pa sodelovanje z roboti tesnejše. In prvi otrok te vizije je študija Mercedes-Benz Concept IAA.
Umetna in človeška inteligenca nista kot pes in mačka. Če se je zdelo, da bo človeško silo izrinila 로봇 공학, pa je prihodnost v njunem tesnem sodelovanju. Po tej filozofiji je nastala tudi 메르세데스 vizija prihodnosti, študija Mercedes-Benz Concept IAA (Intelligent Aerodynamic Car), digitalni transformer, ena glavnih atrakcij avtosalona v Frankfurtu. Od ideje do koncepta je zrasel v vsega11 mesecih 그리고 prvak v aerodinamiki, saj ima rekordno nizek količnik zračnega upora (0,19).
Za naziv se ima zahvaliti fizično podaljšanemu zadku (dodatnih za 390 milimetrov) in aktivnim električnim aero panelom spredaj, ki stopijo v akcijo s pritiskom na gumb ali pri hitrosti večji od 80 km/h. Krilca na odbijačih avto spredaj poredijo za 25, zadaj pa za 20 milimetrov, s čimer izboljšajo pretok zraka okoli pnevmatik, platišča pa se izravnajo. Oblikovno se ta električni štirisedežni kupe naslanja na Mercedesova največja in najdražja serijska vozila in napoveduje videz naslednje generacije luksuznih modelov znamke, predvsem 클래스 S. V dolžino meri 5040 (5430 s podaljškom), v širino 1995 in v višino 1305 milimetrov.
더 읽어보기: Mercedes-Benz가 새로운 C-Class 쿠페를 선보였습니다. 최고가 아니면 아무것도 아닙니다!
그것이 그를 움직이게 한다 priključno hibridni sklop z nazivno močjo 279 konjev (205 kW), njegov števec za hitrost pa se ustavi šele pri 250km/h. Električni doseg variira glede na njegov videz. Če se napravi ”za lepše”, potem je to 62 kilometrov, če si nadene aerodinamični videz, je njegov domet 68 km (v zrak spusti le 28g/km ogljikovega dioksida). In če zaključimo z besedami predsednika Mercedesove uprave in prvega moža znamke iz Stuttgarta, Dieterja Zetscheja. Ta pravi, da mu je nekaj zelo jasno: ”Koncept IAA in prihodnost Mercedesa imata vsaj nekaj skupnega. Oba sta videti preklemano dobro!”
추가 정보:
mercedes-benz.si