fbpx

Mercedes-Benz Concept IAA – digitalni transformer, ki šobi zadek

Mercedes-Benz Concept IAA

Mercedes-Benz Concept IAA je digitalni transformer spolzek kot milo, saj ima rekordno nizek količnik zračnega upora. Nemci so inteligenčni aerodinamični avtomobil predstavili na avtosalonu v Frankfurtu, štirisedežni kupe pa je pričakovano požel izjemno zanimanje. Od ideje do koncepta je prehodil v pičlih 11 mesecev, kar je odraz napredka tehnologije, ki je ta proces praktično prepolovila. Zdaj namreč velik del opravijo napredne računalniške simulacije in ''filigranski'' digitalni načrti. Mercedes zato stavi na pametne tovarne, a še vedno ''človekocentrične'', bo pa sodelovanje z roboti tesnejše. In prvi otrok te vizije je študija Mercedes-Benz Concept IAA.

Umetna in človeška inteligenca nista kot pes in mačka. Če se je zdelo, da bo človeško silo izrinila 机器人技术, pa je prihodnost v njunem tesnem sodelovanju. Po tej filozofiji je nastala tudi Mercedesova vizija prihodnosti, študija Mercedes-Benz Concept IAA (Intelligent Aerodynamic Car), digitalni transformer, ena glavnih atrakcij avtosalona v Frankfurtu. Od ideje do koncepta je zrasel v vsega11 mesecih 并且是 prvak v aerodinamiki, saj ima rekordno nizek količnik zračnega upora (0,19).


Za naziv se ima zahvaliti fizično podaljšanemu zadku (dodatnih za 390 milimetrov) in aktivnim električnim aero panelom spredaj, ki stopijo v akcijo s pritiskom na gumb ali pri hitrosti večji od 80 km/h. Krilca na odbijačih avto spredaj poredijo za 25, zadaj pa za 20 milimetrov, s čimer izboljšajo pretok zraka okoli pnevmatik, platišča pa se izravnajo. Oblikovno se ta električni štirisedežni kupe naslanja na Mercedesova največja in najdražja serijska vozila in napoveduje videz naslednje generacije luksuznih modelov znamke, predvsem S级. V dolžino meri 5040 (5430 s podaljškom), v širino 1995 in v višino 1305 milimetrov.

阅读更多: 梅赛德斯-奔驰推出新款 C 级轿跑车——要么最好,要么什么都没有!

Mercedes-Benz Concept IAA našobi zadek za boljši pretok zraka.
Mercedes-Benz Concept IAA našobi zadek za boljši pretok zraka.

Poganja ga priključno hibridni sklop z nazivno močjo 279 konjev (205 kW), njegov števec za hitrost pa se ustavi šele pri 250公里/小时. Električni doseg variira glede na njegov videz. Če se napravi ”za lepše”, potem je to 62 kilometrov, če si nadene aerodinamični videz, je njegov domet 68 km (v zrak spusti le 28g/km ogljikovega dioksida). In če zaključimo z besedami predsednika Mercedesove uprave in prvega moža znamke iz Stuttgarta, Dieterja Zetscheja. Ta pravi, da mu je nekaj zelo jasno: ”Koncept IAA in prihodnost Mercedesa imata vsaj nekaj skupnega. Oba sta videti preklemano dobro!”

更多信息

更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。