fbpx

엘리트 글로벌 기업의 슬로베니아 슈퍼카

Foto: t.kushar

최근 몇 주 동안 우리는 슈퍼카의 다양한 발표를 목격했습니다. 요즘 페블비치 콩쿠르 델레강스가 열리고 있으며, 다양한 제조사들이 다양한 슈퍼카를 선보이기 위해 분주히 움직이고 있습니다. 슬로베니아 슈퍼카도 초특급 엘리트 중 하나였습니다!

Mesec avgust je izjemen saj se predstavitve 슈퍼카 vrstijo ena za drugo. Tudi zato, ker nas čaka vroča avtomobilska jesen. V začetku septembra že na salonu v Frankfurtu.

Lotus Evija

Superavtomobil s skoraj 2000 električnih konjev

Podobno kot vsi 연꽃 avtomobili v celotni 71-letni zgodovini blagovne znamke, je Evija izdelana, da bi zagotovila izjemne vozne izkušnje tako na odprti cesti kot na dirkalni stezi. A je v marsičem velik tehnološki mejnik saj postavlja popolnoma nove standarde hyper avtomobilov. Pa pojdimo samo nekaterim dejstvom. Evija zmore kar 1972 konjskih moči – oziroma 2000 ps-jev. Od 0 – 100 km/h bo pospešila pod 3 sekundami, pri tem pa bo končna hitrost omejena na 320km/h in jo bo Evija dosegla pod 9 sekundami. Pri tem je osupljiv podatek o navoru, ki znaša kar 1.700 Nm. Med drugim je tudi izjemno lahka in večinoma iz karbona. Njena teža znaša namreč le 1.680 kilogramov. Pri tem pa je baterija, ki se skriva v posebni zasnovi – zmožna kar 400 kilometrov dosega. Slednja premore 70 kw/h / 2,000 kW in jo naj bi bilo moč napolniti s hitrim polnjenjem v le 18 minutah. Evijo pa bo moč tudi skoraj popolnoma individualizirati in tudi zato bo na voljo le 130 avtomobilov, ki naj bi počastili model Type 130. Vse ima sevda svojo ceno, ki se ne zdi pretirana in začne pri 1,7 milijona funtov.
lotus.com

Chevrolet Corvette – C8

Nizkocenovni superkategornik

Nova generacija legendarne 쉐보레 콜벳 서브하다 미드마운트 엔진으로 prvič v zgodovini, kar v praksi pomeni, da je težišče razporejeno idealno. Ter motor namesto v nosu – nameščen takoj za voznikom. Slednji je razvit popolnoma na novo in tokrat diha s 6.2 litrskimi pljuči v sozvočju 8 valjev 좋은 것을 개발하고 495마력 (369kW)는 기존 제품과 충분히 경쟁할 수 있는 수준입니다. 포드 GT, 맥라렌 720S, 아우디 R8… torej superkategornikom. Seveda ostaja atmosferski, kar je v sodobnem svetu motorjev pravi pravcati čudež. Nova 초계함 naj bi stotico dosegla pod 3 sekundami in tudi s tem podatkom nikakor ne želi zaostajati. Tudi zato se zdi, da se Corvetta, kot blagovna znamka dviga iz prahu avtomobila druge kategorije – v razred najboljših. Za Corvetto boste odšteli minimalno 60,000달러, 이런 종류의 "짐승"에게는 적은 돈입니다.
chevrolet.com

Tushek TS 900 Apex

Slovenski superavtomobil je najlažji na svetu

Tushek je nase opozoril v letu 2012, ko so predstavili prvi slovenski superavtomobil. Zdaj so se vrnili z mrcino, ki sliši na ime Tushek TS 900 Apex.Hibridnega TS 900 poganjata dva električna motorja, ki sta nameščena spredaj in bencinski 4,2-litrski kompresorski V8, ki je nameščen zadaj. Skupna potisna moč znaša kar 1.340 konjskih moči, pri tem pa imamo na razpolago celih 1.600 Nm navora. Slovenski superavtomobil doseže hitrost 380 km/h, od 0 do 100 km/h pa se požene v 2,5 sekundah. Po navedbah Tushka je TS 900 Apex najlažji hiperavtomobil na svetu, ki tehta le 1,410킬로그램, ko vanj nalijemo vse potrebne tekočine. Apex se vozi na športnih pnevmatikah Pirelli Trofeo Series R, za varno zaustavitev pa poskrbijo zavore Brembo.
tushek.eu

Bugatti Centodieci

Le 10 komadov posebne ekskluzivnosti

Bugatti praznuje in predstavlja Centodieci, ki bo počastil 110 obletnico blagovne znamke in je hkrati poklon modelu EB110, ki je ikonično kraljeval cestam v 90-h. Ker gre za posebne sorte ekskluzivnost saj bo narejenih le 10 in vsakega od njih bo poganjal motor z močjo kar 1600 konjev in oznako 8.0L – W16. Centodieci stavi na nove kompozitne materiale in tudi zato je kar 44 kilogramov lažji od Chirona. Ta podatek pa pomeni, da je zmožen številk, ki so onkraj verjetnega. Torej od 0 – 100 km/h potrebuje le 2.4초. A še bolj šokanten je podatke, da do 300km/h iz mesta potrebuje le 13,1 sekunde. Zabava je kakopak elektronsko omejena na 380 km/h. Na voljo bo izključno v beli barvi, ki je njegov decenten podpis. In priznati je potrebno – vstopi zraka, tipični klinasti žarometi in silhueta, ki sicer spominja na EB110, a vseeno stoji popolnoma samostojno – ga bodo pri zbiralcih naredili za izjemno zaželenega. Cena – 8 milijonov evrov.
bugatti.si

Gulf Heritage Edition Mustang

Zmagovalna barvna paleta

Poznavalci bo takoj prepoznali zmagovalno barvno podobo Ford GT Heritage Edition, a je tokrat tretma dobil popolnoma “običajen” Ford Mustang GT. Sicer slednji ni v enaki kategoriji visokotehnoloških superšportnikov kot je Ford GT, a vseeno se po zmogljivosti zelo približa. Klasičen V8 motor iz sebe iztisne 808 konjev, 어느 10-stopenjska samodejna avtomatika, ali običajen 6 stopenjski ročni menjalnik preneseta na črno podlago. Gulf Heritage Edition Mustang je poleg barvne palete dobil tudi kup vizualnih kosov. Tako ga krasijo številni aero kosi iz ogljikovih vlaken, ki mu dajo predvsem boljši aerodinamični izkoristek. Veliko je bilo postorjenega tudi na podvozju, ki je znižano in hkrati opremljeno z Brembo zavorami. Zgodba – oziroma tema zunanjosti pa se kakopak nadaljuje tudi v notranjosti, kjer je v alcantara sedeže zvezen znak . Kako zelo bo ekskluziven dokazuje omejena količina proizvedenih enot, ki jih bo le 119 in dobavljive izključno preko ikoničnega Brown Lee Ford.
ford.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.